اخبار اقتصادی

چرا با افزایش سن چاق می شویم؟

تنها چند ساعت پس از میل صبحانه، بدن های سالمندان و جوانان، هر کدام پاسخی کاملا متفاوت به این وعده غذایی خواهند داد. این تفاوت ها شرح خواهد داد چرا ما با بالارفتن سن مان افزایش وزن پیدا می کنیم و از این مهمتر، چطور می توانیم این فرایند را معکوس کنیم.

21 اردیبهشت 1401

کاربرد هاب و روتر و سوئیچ شبکه و تعریف آنها

خبرگزاری خبرنگاران- هاب و روتر سوئیچ شبکه دارای کاربردهای فراوانی در راستا برقراری ارتباط دارند. در واقع تمام افرادی که به نوعی با سیستم ها و شبکه های کامپیوتری سروکار دارند، بدون شک نام دستگاه هایی مانند هاب، و روتر و سوئیچ شبکه را شنیده اند. اگر چه...

19 اردیبهشت 1401

رستوران های لیون، طعم لذیذ بهترین غذاهای فرانسوی

لیون، یکی از بهترین شهرهای فرانسه برای امتحان کردن بهترین غذاهای فرانسوی است. لیون، رستوران های زیادی دارد که در آن ها می توانید بهترین غذاهای محلی را نوش جان کنید.

18 اردیبهشت 1401

آمریکا دست به دامان نفت ونزوئلا شد

ونزوئلا می تواند 400 هزار بشکه در روز به فراوری نفت در بازار جهانی اضافه کند البته اگر آمریکا مجوز صادرات نفت این کشور را تأیید کند.

12 اردیبهشت 1401

چگونه برای سفرهای خود مناسب ترین هتل را انتخاب کنیم؟

اقامت در طول سفر یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. با در نظر گرفتن تعداد زیاد هتل ها و کیفیت و خدمات متفاوت آن ها، گاهی انتخاب برترین و مطمئن ترین گزینه برای اقامت بسیار سخت می گردد. اسنپ کوشش نموده است راه کارهایی را در نظر بگیرد تا رزرو...

9 اردیبهشت 1401

بناب، دارای حجم بالایی از شاخص های تولید وسرمایه گذاری است

خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار بناب با بیان اینکه حجم بالای شاخص های تولیدی و سرمایه گذاری نشان دهنده پتانسیل بالای این شهرستان است، گفت: بناب همچون نگینی درخشان در بین شهرستان های شمالغرب کشور است

4 اردیبهشت 1401

سود سهام عدالت جاماندگان سال 98 همراه با سود سال 99 پرداخت می شود

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: افرادی که سال گذشته به دلیل وجود برخی مسائل قادر به دریافت سود سال 98 سهام عدالت نبودند، در اسفند امسال همراه با سود سال 99 به حساب آن ها واریز میشود.

2 اردیبهشت 1401

ماموریت توریستی به فضا!، سفر به فضا چند؟

به گزارش خبرنگاران، اولین ماموریت توریستی ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) که قرار بود اواخر فوریه انجام شود به اواخر ماه مارس موکول شد. سه فضانورد تازه کار در این سفر به این ایستگاه فضایی می فرایند.

1 اردیبهشت 1401

برترین تیم ملی تاریخ را داریم، باید به اسکوچیچ احترام بگذاریم

عبدالله ویسی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد صعود تیم ملی ایران زودتر از زمان معین شده به جام جهانی قطر گفت: من هم مانند همه ایرانی ها خوشحالم که تیم ملی کشورمان خیلی زود به جام جهانی صعود کرد. بازیکنان بزرگی در تیم ملی ایران حضور دارند، بازی های خوبی ارائه...

31 فروردین 1401

آشنایی با روستای الورا در اسپانیا

الورا روستای کوچکی است که در قلب کوه های کادیس در اسپانیا قرار گرفته است. بنای تاریخی و شاخص اصلی این روستا، خانه های سفیدکاری شده و خیابان های باریک و شیب دار است که همگی به کلیسای باعظمت و قلعه باشکوه در بالای تپه ختم می شوند.

29 فروردین 1401

معین جایزه برای رسانه ها در زمینه حیات وحش و گردشگری

برای تشویق رسانه ها و ارج نهادن به کوشش هایی که اهالی رسانه در زمینه گردشگری انجام می دهند، جایزه ای به وسیله UNWTO تدارک دیده شده است.

28 فروردین 1401

منطقه ها چهارگانه محیط زیست کدامند و چه تفاوتی باهم دارند؟

منطقه ها چهارگانه محیط زیست گوشه هایی بکر و کم نظیر از کره زمین هستند که هرکدام شرایط خاص خود را دارند و می توانند شما را به تماشا صحنه های تکرار نشدنی از طبیعت دعوت نمایند.

27 فروردین 1401

آیا بچه ها به تنهایی اجازه سوار شدن به هواپیما را دارند؟

کودک بدون همراه در هواپیمازمانی که می خواهید کودکتان را به تماشا کسی در شهری دیگر بفرستید، اینکه او را تنها سوار هواپیما کنید، فکری ترسناک و دور از فکر خواهد بود. اما خوب است بدانید که فرودگاه ها قوانینی مربوط به کودک بدون همراه در هواپیما دارند که با...

26 فروردین 1401

ارزش سهام عدالت امروز 22 آذر 1400

ارزش سهام عدالت در معاملات امروز دوشنبه افت قابل توجهی را به ثبت رساند. این کاهش پس از آن رخ داد که شاخص کل نتوانست کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را حفظ کند.

21 فروردین 1401

افزایش انتظارات تورمی در آمریکا

نتایج نظرسنجی به وسیله موسسه گالوپ نشان می دهد که نیمی از مردم آمریکا پیش بینی می نمایند تورم در این کشور رشد خیلی زیادی خواهد داشت.

11 اسفند 1400

چگونه از پرداخت هزینه بازرسی و تحویل بار به هواپیما اجتناب کنیم؟

یکی از مواردی که باعث بالارفتن هزینه سفرهای هوایی می گردد، مخارجی است که باید برای بازرسی چمدان ها و تحویل بار به هواپیما پرداخته گردد؛ هرچند که امکان حذف این هزینه ها وجود دارد.

8 اسفند 1400

ایده هایی برای مسافرت های خانوادگی(بخش دوم)

اگر شما هم سرگرم تهیه لیستی برای خودتان هستید، شاید به مقداری یاری نیاز داشته باشید.هنگامی که خانواده من درنظر دارد مسافرت برود، چیزهای زیادی را درنظر می گیریم. ما یک لیست از مقاصد مسافرتی داریم و با استفاده از عواملی همانند بودجه، آب و هوا، و مدت زمانی...

5 اسفند 1400

هزینه تست روانشناسی پیش از ازدواج، یک میلیون تومان!

فارغ از هزینه های ویزیت جلسات مشاوره پیش از ازدواج که بعضا به بهانه های مختلف از جمله اعتبار و تجربه بالای روانشناس چند برابر تعرفه های تصویب شده دریافت می گردد، در شرایطی که همیشه کارشناسان بر انجام مشاوره مذکور تاکید دارند، بعضا هزینه انجام یک تست...

27 بهمن 1400

بندر جاسک منطقه ای دیدنی و زیبا در استان هرمزگان است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بندر جاسک منطقه ای دیدنی و زیبا در استان هرمزگان است.

26 بهمن 1400

احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو

خودروسازان روز سه شنبه 18 آبان اعلام کردند که قیمت خودرو ها را افزایش داده اند.

24 بهمن 1400
تعداد: (257)