ایده هایی برای مسافرت های خانوادگی(بخش دوم)

به گزارش ورزش و تندرستی، اگر شما هم سرگرم تهیه لیستی برای خودتان هستید، شاید به مقداری یاری نیاز داشته باشید.

هنگامی که خانواده من درنظر دارد مسافرت برود، چیزهای زیادی را درنظر می گیریم. ما یک لیست از مقاصد مسافرتی داریم و با استفاده از عواملی همانند بودجه، آب و هوا، و مدت زمانی که در اختیار داریم، معین می کنیم که کجا برویم. این لیست شامل سفرهایی است که می تواند برای تمام خانواده ها مفید باشد. درنظر داشته باشید که این مقاصد، لازم نیست حتماً برترین جاها باشند. حتی می توانید یک روز را در نزدیک ترین شهرتان هم بگذرانید، از یک پارک محلی بازدید کنید، یا به عنوان یک سفر کوتاه، به نزدیک ترین پارک ملی بروید. البته اگر ترجیح می دهید هر بار همین نوع سفر را داشته باشید، این هم خیلی عالی است. این لیست به شما یاری می نماید دست به کار تهیه ایده های مسافرت خانوادگی خودتان بشوید. پس با خبرنگاران همراه باشید.

ایده هایی برای مسافرت های خانوادگی(بخش دوم)

ایده های مسافرت خانوادگی مناسب، شامل گشت و گذار و بازدید از پارک های ملی است. حالا می توانید لیستی هم خودتان تدارک ببینید.

تورهای گردشگری

یک روش آرامش بخش دیگر برای گذراندن تعطیلات، استفاده از تورهای گروهی است. ما اخیراً با تور Adventures که دیزنی برگزار نموده بود، به گشت و گذار پرداختیم. من از فضای آرام بخش این تور که در آن از تمام مسئولیت های روزانه رها شده بودم، کاملاً لذت بردم و در عین حال، بچه هایم نیز از وقت گذرانی با دیگر بچه ها شاد بودند.

پارک های ملی

ما هنوز به تماشا هیچ پارک ملی نرفته ایم؛ اما مطمئناً در لیست مان وجود دارد. پارک های ملی چیزهای زیادی دارند؛ از جو آرامش بخش گرفته تا طبیعت زیبا. برای اینکه ایده ای پیدا کنید، به این لیست از TripAdvisor نگاهی بیاندازید.

سفر جاده ای

بیشتر ما خاطرات خوبی از سفرهای جاده ای به همراه خانواده داریم. با اینکه رفتن به این سفرها همواره کار ساده ای نیست، اما برای استفاده از تعطیلات در کنار خانواده و البته با بودجه کم، فکر بسیار خوبی است. این گونه سفرها، به استحکام و پیوند خانوادگی هم یاری می نمایند.

به این پست که در خصوص ایده های سفر جاده ای است، نگاهی بیاندازید؛ این یکی برای بازی های سفر جاده ای است؛ و این یکی نکاتی برای سفرهای جاده ای دارد.

اسکی

با اینکه من خیلی هوادار آب و هوای سرد نیستم، اما عاشق رفتن به اسکی به همراه خانواده هستم. اسکی برای لذت بردن از فعالیت های بیرون از خانه به همراه خانواده، روش خیلی خوبی است. گردشگاه های اسکی خانوادگی فعالیت های تفریحی زیادی ارائه می نمایند که برای خانواده ها بسیار مناسب هستند؛ اما بد نیست در کنار آن، یک سفر کوهنوردی یک روزه را هم درنظر داشته باشید. اگر بچه های شما (یا خود شما) قبلاً اسکی بازی ننموده اید، حتماً در مدرسه اسکی یا جلسات خصوصی آن ثبت نام کنید. بچه های من عاشق مدرسه اسکی بودند و اصلاً دلشان نمی خواست آنجا را ترک نمایند.

گردش در ساحل

من عاشق ساحل هستم و به همین دلیل، خانواده من هم تجربه زیادی در گشت و گذار در سواحل داشته است. می توانید گردش ساحلی تان را با یک گردش در دریای کارائیب ترکیب نمایید. البته ترجیح من این است که از یک اقامتگاه ساحلی تماشا کنم که همه تدارکات لازم را دیده باشند؛ چون به این ترتیب، هروقت که بخواهید، می توانید به اتاق تان برگردید.

در اینجا لیست اقامتگاه های دلخواه مان را قرار داده ایم و البته می توانید در TripAdvisor اقامتگاه های بیشتری هم پیدا کنید.

منبع: الی گشت

به "ایده هایی برای مسافرت های خانوادگی(بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی برای مسافرت های خانوادگی(بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید