مقالات گردشگری

توافق وین گردشگری ایران را تقویت می نماید

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان سفیر پادشاهی هلند در ایران، توافق وین گردشگری ایران را تقویت می نماید.

26 اردیبهشت 1401

رستوران های لیون، طعم لذیذ بهترین غذاهای فرانسوی

لیون، یکی از بهترین شهرهای فرانسه برای امتحان کردن بهترین غذاهای فرانسوی است. لیون، رستوران های زیادی دارد که در آن ها می توانید بهترین غذاهای محلی را نوش جان کنید.

18 اردیبهشت 1401

چگونه برای سفرهای خود مناسب ترین هتل را انتخاب کنیم؟

اقامت در طول سفر یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. با در نظر گرفتن تعداد زیاد هتل ها و کیفیت و خدمات متفاوت آن ها، گاهی انتخاب برترین و مطمئن ترین گزینه برای اقامت بسیار سخت می گردد. اسنپ کوشش نموده است راه کارهایی را در نظر بگیرد تا رزرو...

9 اردیبهشت 1401

چالش نو عقاب ها به وسیله بادبادک های دردسرساز

هوا کردن بادبادک ها در دهلی نو، برای پرندگان دردسرساز شد.

3 اردیبهشت 1401

فیلم لو رفته از همسر سفیر قبلی ایران ! ، خانم بازیگر طلاق گرفت !

به گزارش شایانیوز : بازیگر صداوسیما و همسر سفیر پیشین ایران از حیوان خانگی شیک و گرون قیمتش رونمایی کرد .

1 اردیبهشت 1401

ماموریت توریستی به فضا!، سفر به فضا چند؟

به گزارش خبرنگاران، اولین ماموریت توریستی ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) که قرار بود اواخر فوریه انجام شود به اواخر ماه مارس موکول شد. سه فضانورد تازه کار در این سفر به این ایستگاه فضایی می فرایند.

1 اردیبهشت 1401

معین جایزه برای رسانه ها در زمینه حیات وحش و گردشگری

برای تشویق رسانه ها و ارج نهادن به کوشش هایی که اهالی رسانه در زمینه گردشگری انجام می دهند، جایزه ای به وسیله UNWTO تدارک دیده شده است.

28 فروردین 1401

منطقه ها چهارگانه محیط زیست کدامند و چه تفاوتی باهم دارند؟

منطقه ها چهارگانه محیط زیست گوشه هایی بکر و کم نظیر از کره زمین هستند که هرکدام شرایط خاص خود را دارند و می توانند شما را به تماشا صحنه های تکرار نشدنی از طبیعت دعوت نمایند.

27 فروردین 1401

آیا بچه ها به تنهایی اجازه سوار شدن به هواپیما را دارند؟

کودک بدون همراه در هواپیمازمانی که می خواهید کودکتان را به تماشا کسی در شهری دیگر بفرستید، اینکه او را تنها سوار هواپیما کنید، فکری ترسناک و دور از فکر خواهد بود. اما خوب است بدانید که فرودگاه ها قوانینی مربوط به کودک بدون همراه در هواپیما دارند که با...

26 فروردین 1401

خطرات ناشی از گردشگری پزشکی

مسافرت برای درمان بیماری امری است طبیعی که همه ساله شاهد آن هستیم؛ اما زمانی که این سفر تنها برای عمل زیبایی انجام گیرد، با قصه دیگری روبرو هستیم. با خبرنگاران همراه باشید تا پیامدهای این موضوع را آنالیز کنیم.

16 اسفند 1400

چطور در هواپیما راحت بخوابیم؟

چطور در هواپیما بخوابیم و روش های آن چیستهیچ کس دوست ندارد که یک روز کامل از سفرش را به این دلیل از دست بدهد که نتوانسته در هواپیما راحت بخوابد. اینکه چطور در هواپیما بخوابیم کار سختی نیست و شما باید به این فکر کنید که اگر استراحت کافی نداشته باشید، شاید...

15 اسفند 1400

3 گام ساده برای ساخت یک گلخانه زیبا در خانه

گیاهان به فضا رنگ، گرما و احساس سرزندگی می دهند و حضورشان در خانه باعث دنج تر شدن آن می گردد. معمولا برای تکمیل دکوراسیون از گلدان های مختلفی در گوشه وکنار اتاق، پشت مبل ها و کنار پنجره ها استفاده می کنیم. گیاهان آپارتمانی توانایی تصفیه هوا و تأمین اکسیژن...

13 اسفند 1400

اشتباهاتی که نباید در بستن چمدان انجام دهید

اگر بدانید که موقع سفر، چطور چمدان خود را ببندید که سنگین نشود و نظم داشته باشد و حتی چه کوله پشتی ای بخرید، مطمئناً در سفر بیشتر به شما خوش می گذرد.

12 اسفند 1400

چگونه از پرداخت هزینه بازرسی و تحویل بار به هواپیما اجتناب کنیم؟

یکی از مواردی که باعث بالارفتن هزینه سفرهای هوایی می گردد، مخارجی است که باید برای بازرسی چمدان ها و تحویل بار به هواپیما پرداخته گردد؛ هرچند که امکان حذف این هزینه ها وجود دارد.

8 اسفند 1400

ایده هایی برای مسافرت های خانوادگی(بخش دوم)

اگر شما هم سرگرم تهیه لیستی برای خودتان هستید، شاید به مقداری یاری نیاز داشته باشید.هنگامی که خانواده من درنظر دارد مسافرت برود، چیزهای زیادی را درنظر می گیریم. ما یک لیست از مقاصد مسافرتی داریم و با استفاده از عواملی همانند بودجه، آب و هوا، و مدت زمانی...

5 اسفند 1400

هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

سامارا ششمین شهر بزرگ روسیه و میزبان بازی های جام جهانی 2018 روسیه، یکی از شهرهایی است که این روزها افرادی زیادی می خواهند به آن سفر نمایند. آیا می دانید هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

28 بهمن 1400

بندر جاسک منطقه ای دیدنی و زیبا در استان هرمزگان است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بندر جاسک منطقه ای دیدنی و زیبا در استان هرمزگان است.

26 بهمن 1400

انتخاب لباس برای یک سال ماجراجویی

گاهی می خواهیم برای مدتی طولانی به سفری ماجراجویانه برویم. با خبرنگاران همراه باشید تا حداقل لباس برای یک ماجراجویی یک ساله را معرفی کنیم.

24 بهمن 1400

امکان خرید با اثر انگشت برای گردشگران در ژاپن

مقامات ژاپنی با بهره گیری از فناوری های مدرن به گردشگران این امکان را می دهند که تنها با اثر انگشت خود قیمت کالاهای خریداری شده خود را بپردازند.

20 بهمن 1400

واگذاری نخستین هتل ایران به بخش خصوصی

بالاخره پس از سال ها بی توجهی، قرارداد واگذاری نخستین هتل ایران، گراند هتل قزوین، تا نیمه دوم اسفندماه به نتیجه می رسد.

12 بهمن 1400
تعداد: (192)