کسب و کار

سال 2023 کال آو دیوتی تازه نخواهیم داشت؛ برای اولین بار در تاریخ سری

از سال 2005 تا به امروز، هر ساله اکتیویژن بازی جدیدی را از سری کال آو دیوتی منتشر می نماید، اما در یک تغییر شگفت انگیز و عجیب، ممکن است سال آینده این فرایند تغییر کند. طبق گزارش های منتشر شده از جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ و طبق گفته افراد آشنا با برنامه...

17 اردیبهشت 1401

بناب، دارای حجم بالایی از شاخص های تولید وسرمایه گذاری است

خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار بناب با بیان اینکه حجم بالای شاخص های تولیدی و سرمایه گذاری نشان دهنده پتانسیل بالای این شهرستان است، گفت: بناب همچون نگینی درخشان در بین شهرستان های شمالغرب کشور است

4 اردیبهشت 1401

ارزش سهام عدالت امروز 22 آذر 1400

ارزش سهام عدالت در معاملات امروز دوشنبه افت قابل توجهی را به ثبت رساند. این کاهش پس از آن رخ داد که شاخص کل نتوانست کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را حفظ کند.

21 فروردین 1401

اشتباهاتی که نباید در بستن چمدان انجام دهید

اگر بدانید که موقع سفر، چطور چمدان خود را ببندید که سنگین نشود و نظم داشته باشد و حتی چه کوله پشتی ای بخرید، مطمئناً در سفر بیشتر به شما خوش می گذرد.

12 اسفند 1400

شغل های مناسب درون گرایان چیست؟

یک دکترای روانشناسی بالینی گفت: افراد درون گرا دارای تیپ های متفاوتی هستند، در حالت کلی، آن ها معمولاً احساسات خود را به خوبی مهار می نمایند و تلاش می نمایند تا از تحریکات، تغییرات و بسیاری از فعالیت های اجتماعی اجتناب نمایند، خوددار، آرام و محتاط هستند.

8 اسفند 1400

کاهش 50 درصدی هزینه ثبت سند خودرو

خبرگزاری خبرنگاران- روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران در اطلاعیه ای از کاهش 50 تا 60 درصدی هزینه صدور سند نقل و انتقال خودرو اطلاع داد.

25 بهمن 1400

احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو

خودروسازان روز سه شنبه 18 آبان اعلام کردند که قیمت خودرو ها را افزایش داده اند.

24 بهمن 1400

تاکید بر برطرف دغدغه فرهنگیان درباره مدیریت تعارض منافع

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در دولت نهم گفت یکی از شیوه های مقدماتی مدیریت تعارض منافع، سوت زنی است یعنی زمینه ای برای اعلام و معرفی کارکنانی که ممکن است منافع شخصی را منافع ملی ترجیح دهند، ایجاد گردد و به دستگاه های مربوطه ارجاع گردد.

17 بهمن 1400

فرآیند ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها شتاب گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، شهریار زینی گفت: شکل گیری مرکزی برای تامین زیر ساخت کامل آزمون تست های خاص ایمنی موتور سیکلت برقی در کشور لازم است.

13 بهمن 1400

اینستاگرام و فیسبوک بار دیگر دچار اختلال شدند

تهران (پانا) - 2 شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک از ساعتی قبل دچار اختلال شدند. این اختلالات در حالی اتفاق افتاده که چندی پیش هم این دو شبکه اجتماعی با مشکل جدی روبرو شده بودند.

24 دی 1400

2 شرط ثبت نام نهضت ملی مسکن اصلاح شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از اصلاح 2 شرط ثبت نام در نهضت ملی مسکن اطلاع داد و گفت: سابقه سکونت در کلانشهر ها 5 سال است و تغییر نمی کند.

20 دی 1400

زعفران سحرخیز پیروز به اخذ گواهی قدمت یونسکو شد

گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز با قدمتی بیش از 80 سال به فراوری و فروش محصولی می پردازد که برای تمام ما ایرانیان مهم و یادآور منحصر به فرد بودن سرزمین مان است. زعفران ایران از دیرباز و در فکر تمام ما یکی از برترین ها و خاص ترین ها در کل جهان محسوب می گردد. حالا...

17 دی 1400

دعوت انتاریو از 754 متقاضی اکسپرس انتری

استان انتاریوی کانادا طی جدیدترین پذیرش خود که امروز دوم مارس 2021 بگزار کرد برای 754 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنانه صادر نموده است. متقاضیان دعوت شده در اکسپرس انتری پروفایل داشتند و حداقل امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی بین 463 تا 467 بوده است.

15 دی 1400

زمانی برای مردن نیست پرفروش ترین فیلم هالیوودی دوران پاندمی شد

خبرگزاری خبرنگاران-آخرین حضور دنیل کرگ در قالب جیمز باند در حالی همچنان پیروز است که فیلم گشت وگذار در جنگل محصول تازه دیزنی در سینماهای چین اقبال چندانی نداشته است.

8 دی 1400

پلتفرم های ایرانی قابلیت فعالیت در دنیا را دارند

پلتفرم های آنلاین زیادی در کشور فعالیت می نمایند که به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قابلیت فعالیت در منطقه را دارند، ولی چه پلتفرم هایی در کشورمان قابلیت منطقه ای شدن دارند. چه موانعی موجب شده تا به امروز پلتفرم های ما نتوانند در منطقه فعالیت...

22 آبان 1400

محصولات مبتنی بر گرافن توسعه می یابد

دو شرکت خارجی به منظور توسعه کاربرد های گرافن در بخش خودرو، هوافضا و دفاعی وارد همکاری مشترک شدند.

25 مهر 1400

چرا سلامت روان بسیاری از بزرگسالان پس از تزریق دوز اول واکسن کرونا بهبود یافته است؟

این روزها افراد نظرات متفاوتی درباره واکسن کرونا دارند. برخی از افراد معتقدند که همه باید واکسن کرونا را بزنند و از این طریق از خود در برابر این ویروس موذی محفاظت نمایند. برخی دیگر هم از ترس عوارض جانبی خطرناک، از زدن واکسن خودداری می نمایند. آنچه مطالعات...

16 مهر 1400

پژوهش؛ لازمه کارآفرین شدن

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس مرکز نوآوری دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اموزش کارافرینی لازمه کارافرین شدن هست اما کافی نیست بلکه لازمه کارافرین شدن پژوهش است. برای کارافرین شدن ایده ای را انتخاب کنید که در آن خوب هستید، جامعه...

8 مهر 1400

برگزاری دومین همایش ملی زندگی دانشجویی؛ فراغت، سلامت و تاب آوری در دانشگاه بوعلی سینا

خبرنگاران/همدان معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری دومین همایش زندگی دانشجویی؛ فرصت ها و تهدیدها اطلاع داد.

23 شهریور 1400

قیمت دلار امروز چهارشنبه 1400، 6، 17

قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه 17 شهریور 1400 در صرافی های بانکی به 26 هزار و 800 تومان رسید.

18 شهریور 1400
تعداد: (113)