بازاریابی و فروش

سال 2023 کال آو دیوتی تازه نخواهیم داشت؛ برای اولین بار در تاریخ سری

از سال 2005 تا به امروز، هر ساله اکتیویژن بازی جدیدی را از سری کال آو دیوتی منتشر می نماید، اما در یک تغییر شگفت انگیز و عجیب، ممکن است سال آینده این فرایند تغییر کند. طبق گزارش های منتشر شده از جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ و طبق گفته افراد آشنا با برنامه...

17 اردیبهشت 1401

ارزش سهام عدالت امروز 22 آذر 1400

ارزش سهام عدالت در معاملات امروز دوشنبه افت قابل توجهی را به ثبت رساند. این کاهش پس از آن رخ داد که شاخص کل نتوانست کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را حفظ کند.

21 فروردین 1401

شغل های مناسب درون گرایان چیست؟

یک دکترای روانشناسی بالینی گفت: افراد درون گرا دارای تیپ های متفاوتی هستند، در حالت کلی، آن ها معمولاً احساسات خود را به خوبی مهار می نمایند و تلاش می نمایند تا از تحریکات، تغییرات و بسیاری از فعالیت های اجتماعی اجتناب نمایند، خوددار، آرام و محتاط هستند.

8 اسفند 1400

کاهش 50 درصدی هزینه ثبت سند خودرو

خبرگزاری خبرنگاران- روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران در اطلاعیه ای از کاهش 50 تا 60 درصدی هزینه صدور سند نقل و انتقال خودرو اطلاع داد.

25 بهمن 1400

احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو

خودروسازان روز سه شنبه 18 آبان اعلام کردند که قیمت خودرو ها را افزایش داده اند.

24 بهمن 1400

فرآیند ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها شتاب گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، شهریار زینی گفت: شکل گیری مرکزی برای تامین زیر ساخت کامل آزمون تست های خاص ایمنی موتور سیکلت برقی در کشور لازم است.

13 بهمن 1400

زعفران سحرخیز پیروز به اخذ گواهی قدمت یونسکو شد

گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز با قدمتی بیش از 80 سال به فراوری و فروش محصولی می پردازد که برای تمام ما ایرانیان مهم و یادآور منحصر به فرد بودن سرزمین مان است. زعفران ایران از دیرباز و در فکر تمام ما یکی از برترین ها و خاص ترین ها در کل جهان محسوب می گردد. حالا...

17 دی 1400

دعوت انتاریو از 754 متقاضی اکسپرس انتری

استان انتاریوی کانادا طی جدیدترین پذیرش خود که امروز دوم مارس 2021 بگزار کرد برای 754 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنانه صادر نموده است. متقاضیان دعوت شده در اکسپرس انتری پروفایل داشتند و حداقل امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی بین 463 تا 467 بوده است.

15 دی 1400

زمانی برای مردن نیست پرفروش ترین فیلم هالیوودی دوران پاندمی شد

خبرگزاری خبرنگاران-آخرین حضور دنیل کرگ در قالب جیمز باند در حالی همچنان پیروز است که فیلم گشت وگذار در جنگل محصول تازه دیزنی در سینماهای چین اقبال چندانی نداشته است.

8 دی 1400

محصولات مبتنی بر گرافن توسعه می یابد

دو شرکت خارجی به منظور توسعه کاربرد های گرافن در بخش خودرو، هوافضا و دفاعی وارد همکاری مشترک شدند.

25 مهر 1400

پژوهش؛ لازمه کارآفرین شدن

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس مرکز نوآوری دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اموزش کارافرینی لازمه کارافرین شدن هست اما کافی نیست بلکه لازمه کارافرین شدن پژوهش است. برای کارافرین شدن ایده ای را انتخاب کنید که در آن خوب هستید، جامعه...

8 مهر 1400

قیمت دلار امروز چهارشنبه 1400، 6، 17

قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه 17 شهریور 1400 در صرافی های بانکی به 26 هزار و 800 تومان رسید.

18 شهریور 1400

افشای تصاویر و مشخصات کامل آیفون 12 اس پرو

ما تا به امروز خبرها و شایعات زیادی را درباره گوشی هوشمند تازه iPhone 12s Pro شنیده ایم و اکنون می دانیم که این گوشی به احتمال زیاد در رویداد رسمی ماه سپتامبر (شهریور/مهر) اپل رونمایی خواهد شد. علاوه بر این، اکنون ما می دانیم که این گوشی با بعضی مشخصات جالب توجه...

1 شهریور 1400

بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ سایر مقالات

طراحی فضاهای تجاری و دکوراسیون تجاری اهمیت فوق العاده ای دارد . به این علت که باید زیبایی و دکوراسیون لوکس آنها ، مشتری ها را جذب و به سود دهی و فروش مغازه ها یاری کند . یکی از فضاهای تجاری ، کافی شاپ ها هستند . کافی شاپ ها از دو منظر اهمیت دارند . اولین مورد...

30 مرداد 1400

واکنش محیط زیست به صدور مجوز هتل و تله کابین در تنگ تکاب؛ فقط اجازه اکولاژ داده ایم

رضا اقتدار در جلسه توجیهی منطقه گردشگری تنگ تکاب که با حضور دبیر شورای هماهنگی شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی کشور برگزار گردید، اضافه کرد: فقط اجازه ساخت 75 اکولاژ با ظرفیت هر اکولاژ 4 نفر داده شده است و به هیچ اسم بحث ویلا سازی و هتل...

21 مرداد 1400

خانه تاریخی زند به خانه صنایع دستی قم تبدیل می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: با هدف ترویج صنایع دستی در قم و ترغیب جوانان به سمت هنر صنایع دستی، به زودی خانه تاریخی زند به خانه صنایع دستی قم تبدیل می گردد.

15 مرداد 1400

جزییات فروش فوق العاده و پیش فروش 4 محصول زامیاد

فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله 4 محصول شرکت زامیاد که شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس است، از روز شنبه (29 خرداد) آغاز می شود.

9 مرداد 1400

اقدامات انحصارطلبانه اپل به نفع آمازون برای تسخیر بازار

فیل شیلر رئیس سابق واحد بازاریابی اپل افشا نموده که این شرکت حق السهم دریافتی از آمازون برای عرضه اپلیکیشن های آن در اپ استور اپل را نصف نموده تا آمازون از اپل تی وی پشتیبانی کند.

24 تیر 1400

سامسونگ و ویوو بیشترین گوشی 5G را در سه ماه نخست 2021 فروختند

با توجه به آماری که از مؤسسه تحقیقاتی Strategy Analytics منتشر شده، به نظر می رسد دو شرکت سامسونگ و ویوو در فروش گوشی های مجهز به اینترنت 5G پیروز ترین شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان بودند.

19 تیر 1400

کشور های همسایه چقدر کالای ایرانی می خرند؟

سال1399 با همزمانی تحریم های امریکا و شیوع ویروس کرونا، یکی از عجیب ترین و سخت ترین سال هایی بود که در طول دهه های گذشته بر تجارت ایران گذشته است.

29 اردیبهشت 1400
تعداد: (61)