سال 2023 کال آو دیوتی تازه نخواهیم داشت؛ برای اولین بار در تاریخ سری

به گزارش ورزش و تندرستی، از سال 2005 تا به امروز، هر ساله اکتیویژن بازی جدیدی را از سری کال آو دیوتی منتشر می نماید، اما در یک تغییر شگفت انگیز و عجیب، ممکن است سال آینده این فرایند تغییر کند. طبق گزارش های منتشر شده از جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ و طبق گفته افراد آشنا با برنامه های اکتیویژن، این شرکت بازی کال او دیوتی سال 2023 را که گویا در استودیوی Treyarch در دست ساخت است، به تعویق خواهد انداخت.

سال 2023 کال آو دیوتی تازه نخواهیم داشت؛ برای اولین بار در تاریخ سری

با عقب انداختن عرضه این بازی به سال 2024 میلادی، سال آینده اولین بار در نزدیک به دو دهه خواهد بود که شاهد کمتشر نشدن نسخه ای نو از کال آو دیوتی خواهیم بود. بر اساس گزارش ها، این تصمیم به علت فروش نه چندان موفقیت آمیز کال آو دیوتی: ونگارد گرفته شده است. اثری که نتوانست انتظارات اکتیویژن را برآورده کند و این کمپانی معتقد است که عملکرد تجاری بازی نسبت به سایر بازی های کال آو دیوتی موجود در بازار به شدت ضعیف بوده است. جالب اینجاست که Treyarch بعلاوه به توسعه یک بازی آنلاین رایگان دیگر از این مجموعه خواهد پرداخت. گفته شده که این بازی قرار است در سال 2023 منتشر گردد. با این حال فعلا خبری از آن نیست و حتی شاهد معرفی آن نبوده ایم. سخنگوی اکتیویژن در این باره می گوید:

گزارش های اخیر حاکی از آن است که به محض نهایی شدن خرید اکتیویژن بلیزارد به وسیله مایکروسافت، کال آو دیوتی می تواند از چرخه انتشار سالانه خود خارج گردد، اگرچه طبق گفته ها مایکروسافت در تصمیم گیری برای به تأخیر انداختن بازی سال آینده نقشی نداشته است و اکتیویژن تا زمان نهایی شدن قرارداد مستقل باقی می ماند. اتفاقی که انتظار می رود در سال آینده اتفاق بیفتد. اکتیویژن بعلاوه اعلام نموده است که دنباله های کال آو دیوتی: مدرن وارفر و بازی بتل رویال وارزون را اواخر امسال میلادی منتشر خواهد نمود. لازم به ذکر است که هر دو بازی ذکر شده به وسیله اینفینیتی وارد ساخته می شوند. از طرفی این بازی ها قرار است با موتور بازی سازی نوی توسعه یابند که برای همه نسخه های بعدی کال آو دیوتی استفاده خواهد شد. بعلاوه طبق شایعه ها نسخه موبایل وارزون هم در دست ساخت است.

تغییر در عرضه سالانه مجموعه کال آو دیوتی می تواند خبر خوبی برای هواداران باشد. بازی های نو این مجموعه آنگونه باید نتوانسته اند انتظارات را برآورده نمایند و شاید دادن مدت زمان بیشتر به توسعه دهندگان، کیفیت نهایی بازی ها را به مراتب بهبود ببخشد.

منبع: Bloomberg

منبع: دیجیکالا مگ

به "سال 2023 کال آو دیوتی تازه نخواهیم داشت؛ برای اولین بار در تاریخ سری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 2023 کال آو دیوتی تازه نخواهیم داشت؛ برای اولین بار در تاریخ سری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید