استارتاپ

پلتفرم های ایرانی قابلیت فعالیت در دنیا را دارند

پلتفرم های آنلاین زیادی در کشور فعالیت می نمایند که به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قابلیت فعالیت در منطقه را دارند، ولی چه پلتفرم هایی در کشورمان قابلیت منطقه ای شدن دارند. چه موانعی موجب شده تا به امروز پلتفرم های ما نتوانند در منطقه فعالیت...

22 آبان 1400

طرح های فناورانه دانشگاه شهید بهشتی معرفی می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی،پایش اولیه (Pretest) رویداد نوآ که از 26 اردیبهشت ماه 1400 در پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی (با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی) برگزار گردید امروز به کار خود انتها می دهد.

24 خرداد 1400

ساماندهی واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری در دستور کار نهاده شد

دبیر کارگروه مدیریت پسماند استان تهران با اشاره به مصوبات پنجاه و دومین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان تهران گفت بر اساس تصمیم اتخاذ شده واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری ساماندهی می گردد.

22 بهمن 1399

چگونه نیروی حرفه ای برای نظافت برج استخدام کنیم؟

در دنیای پرسرعت امروز به لطف آنلاین شدن فضای کسب و کارها، با چند کلیک می توانید نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برآورده سازید.

11 بهمن 1399

کرمی: زیست بوم صنایع خلاق 1000 تایی شد

طبق اعلام مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور تعداد شرکت های خلاق به یک هزار شرکت رسیده است.

4 آذر 1399

دومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM آذرماه برگزار می گردد

دومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM با همکاری شبکه تبادل فناوری گروه هشت و پارک فناوری پردیس، 12 الی 13 آذرماه برگزار می گردد.

17 دی 1398

احتمال افزایش مبلغ وام دانشجویان وزارت بهداشت

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: پیشنهاد خود را در هیئت امنا مطرح می کنیم؛ در صورت تصویب، رقم وام ها افزایش پیدا خواهد کرد.

21 مهر 1398

پهپاد غریق نجات ساخته شد

استارتاپ اسپانیایی GeneralDrones پهپادی ساخته است که غریق نجات است و می تواند جان افرادی که در حال غرق شدن در دریا هستند را نجات دهد.

16 شهریور 1397