طرح های فناورانه دانشگاه شهید بهشتی معرفی می شوند

به گزارش ورزش و تندرستی به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی،پایش اولیه (Pretest) رویداد نوآ که از 26 اردیبهشت ماه 1400 در پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی (با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی) برگزار گردید امروز به کار خود انتها می دهد.

طرح های فناورانه دانشگاه شهید بهشتی معرفی می شوند

طرح نوآ که از اسفندماه 99 با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و 18 مرکز نوآوری مستقر در این دانشگاه کار خود را شروع نموده به مراحل نهایی خود رسیده و در چرخه شتابدهی بسیار فشرده و کپسولی واقع شده است تا تیم های راه یافته به دوره های منتورینگ تخصصی و عمومی بتوانند به استانداردهای لازم برای دستیابی به یک استارت آپ پیروز برسند.

به گفته علی اصغر سعدآبادی عضو هیات علمی و رئیس مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی، پایش اولیه 9 تیم از دانشکده برق، 5 تیم از مرکز علوم انسانی و 2 تیم از پژوهشکده علوم و فناوری های پزشکی، انجام شد که در مجموع، 16 تیم مورد آنالیز قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: تیم های شرکت نماینده، طرح های خود را به رئیس مرکز نوآوری مربوطه و همچنین کمیته پذیرش و ارزیابی ارائه دادند.

وی خاطر نشان کرد: برای هر تیم، 10 دقیقه زمان در نظر گرفته شد که 5 دقیقه نخست آن، به ارائه تیم ها اختصاص داده شد و 5 دقیقه دوم نیز، در اختیار کمیته پذیرش و ارزیابی و رئیس مرکز نوآوری مربوطه بود تا در آن، سوالات و موارد احتمالی مطرح گردد.

وی اضافه نمود: در روز دوم، 7 تیم از دانشکده علوم تربیتی و 9 تیم از دانشکده علوم زمین طرح های خود را ارائه دادند.

رئیس مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی گفت: نتیجه داوری تیم های شرکت نماینده، در انتهای جلسات کمیته پذیرش و ارزیابی و رئیس مرکز نوآوری مربوطه، تعیین شده و پس از آنکه تمامی تیم ها طرح خود را ارائه دادند، نتایج نهایی به ایشان اعلام خواهد شد.

سعدآبادی اضافه نمود: در این رویداد، پس از ارائه طرح های شرکت نمایندگان، به تشخیص کمیته پذیرش و ارزیابی و همچنین رئیس مرکز نوآوری مربوطه، تعدادی از تیم ها حذف شده و سایر تیم هایی که امتیاز لازم را کسب نموده اند، به مرحله نهایی رویداد راه خواهند یافت.

وی ادامه داد:به این ترتیب تیمهایی که طرحشان رد شوند از این دوره حذف خواهند شد و تیمهایی که طرحشان پذیرفته گردد به Demoday راه پیدا نموده و برای ارائه به سرمایه گذار و جذب سرمایه آماده خواهند شد.

وی اظهار کرد: در نهایت تیم هایی که بتوانند این دوره را بگذرانند و شاخص های لازم را کسب نمایند در فاز نهایی رویداد و در جلسه داوری که با حضور شخصیت های برجستۀ اکوسیستم نوآوری کشور در روز 10خرداد 1400 برگزار خواهد شد، شرکت نموده و در صورت برگزیده شدن از حمایت های طرح نوآ بهره مند خواهند شد.

طرح نوآ با تاکید بر ایجاد انگیزه، نشاط، هم افزایی، آموزش و مشاوره نوآوران و کارآفرینان در جهت خلق شرکت های دانش بنیان و خلاق در مراکز نوآوری دانشکده ها و پژوهشکده های دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان و خلاق و پذیرش تیم های نوآور دانشجویی و تیم های فناور با تکیه بر این مهم است. در این راستا ایده های ارائه شده طی سه مرحله آنالیز می شوند .

منبع: خبرگزاری مهر

به "طرح های فناورانه دانشگاه شهید بهشتی معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های فناورانه دانشگاه شهید بهشتی معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید