10 کشور کوچک برای کشف

به گزارش ورزش و تندرستی، آیا تا به حال متوجه شده‌اید که کوچک‌ترین کشورهای دنیا این همه پول برای ارائه دارند ! این microstates چه میراث تاریخی و تاریخی آن باشند چه از نظر تاریخی و چه از نظر تاریخی , کم‌تر از همسایگان بزرگ شان نیست . این مکان‌های بزرگ را بررسی کنید و احساسات خود را با ما به اشتراک بگذارید - کدامیک از آن‌ها جذاب‌تر است ?

10 کشور کوچک برای کشف

10. مقدونیه
درآمد اصلی این کشور از گردشگری تامین می‌شود . طبیعت unspoiled و میراث فرهنگی آن را به یک مقصد بسیار جذاب تبدیل کرده‌است . میراث فرهنگی در فرهنگ‌های اسلامی و اسلامی قرار دارد . یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ohrid , معروف به دریاچه emerald و معماری تاریخی آن است که یونسکو آن را حمایت می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
قیمت‌ها در مقایسه با کشورهای اروپای غربی نسبتا کم است . مقدونیه برای طبیعت بکر و معماری تاریخی آن مشهور است . پارک‌های متعدد و ذخائر متعدد فعالیت‌های فضای باز سرگرمی را فراهم می‌کنند .
چطور به آنجا برسیم ?
به Skopje - پایتخت آن - با هواپیما بروید . همچنین با اتوبوس , قطار یا ماشین به آنجا سفر کنید .
9. Tuvalu
این کشور جزیره‌ای بین استرالیا و هاوایی است . از آنجا که remoteness Tuvalu نمی‌توانند با جزایر دیگر مثل مالدیو رقابت کنند . با این وجود , آن‌ها کسانی را جذب می‌کند که به اکوتوریسم اختصاص دارند , هرچند که بسیار دور و بکر و بهشتی هستند . یک تالاب زیبا و یک صخره وجود دارد که برای استحمام و غواصی بسیار عالی هستند . سواحل شنی نرم و آب شفاف کریستال , آن را به مکان فوق‌العاده‌ای برای استراحت تبدیل می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
اگر یک تعطیلات عالی در ساحل می‌خواهید و هیچ جمعیتی - تووالو یک مکان برای رفتن است . هم چنین آن یکی از آن مکان‌هایی است که تجربه فراموش‌نشدنی و منحصر به فرد را فراهم می‌کند .
چطور به آنجا برسیم ?
سوار هواپیما از فیجی به اونجا رسید .
8. لوکزامبورگ
یکی از کوچک‌ترین کشورهای دنیا , اندازه دو شهر نیویورک در جنگل‌های بارانی زیبا و محیط کوهستانی بین آلمان و فرانسه جای گرفته‌است . هم چنین فرهنگ آن نیز ترکیبی از این دو غول است . در اینجا سه زبان صحبت می‌شود : فرانسوی , آلمانی و Luxembourgish . بازدید کنندگان رویداده‌ای فرهنگی , تورها در طبیعت , موزه‌ها و قلعه‌های تاریخی را پیشنهاد می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ?
یک مکان بسیار خوب برای رفتن در این منطقه . مرکز تاریخی زیبای آن , احاطه شده با سرسبزی و posited در منطقه کوهستانی شما را با برداشت‌های فراموش‌نشدنی ترک خواهد کرد .
چطور به آنجا برسیم ?
دسترسی آسان با هواپیما از شهرهای بزرگ اروپایی . همچنین می‌توانید با اتومبیل از آلمان یا فرانسه به آنجا بروید . با اتوبوس یا قطار دور شوید .
7. سن مارینو
سن مارینو که در ایتالیا واقع‌شده و با کوه‌های Apennine احاطه شده‌است سالانه حدود 2 میلیون توریست بازدید می‌شود . اگر چه بسیار کوچک , دارای جاذبه‌های معماری زیادی همانند رومانیا هستند , که ایتالیایی‌ها از جمله میهمانان اصلی اینجا هستند .
چرا به آنجا بروی ?
این کشور زیبا , که ادعا می‌کند قدیمی‌ترین دولت زنده جهان است ! بنابراین میراث فرهنگی و تاریخی آن بدون شک جذاب است .
چطور به آنجا برسیم ?
نزدیک‌ترین فرودگاه در ریمینی و بولونیا است . همچنین با اتوبوس , قطار یا ماشین از شهرهای ایتالیا به آنجا بروید .
6. آندورا
یک microstate تماشایی دیگر در کوه‌های پیرنه , هم‌مرز با اسپانیا و فرانسه یافت شد . سالانه بیش از 10 میلیون توریست از آندورا دیدار می‌کنند . برخلاف کشورهای همسایه و قیمت‌های بالای آن‌ها , این کشور دارای یک سیاست معاف از مالیات است که به خریداران اجازه می‌دهد تا از هزینه‌های پایین‌تر بهره‌مند شوند . همچنین تفریحگاه‌های تابستانی و تابستانی نیز وجود دارد , بنابراین می‌توانید از هر زمانی بازدید کنید .
چرا به آنجا بروی ?
یک مقصد همه‌جانبه در سراسر سال , طبیعت عالی , مناظر panoramic , مناظر کوهستانی و قیمت‌های پایین‌تر را نسبت به کشورهای همسایه ارائه می‌دهد .
چطور به آنجا برسیم ?
با ماشین , اتوبوس یا قطار از شهرهای مختلف فرانسه و اسپانیا به آنجا بروید . با این حال , هیچ فرودگاه محلی در آندورا وجود ندارد .
5. لیختن اشتاین
هانس آدام 2 , شاهزاده لیختن اشتاین , این کشور کوچک بین سوییس و اتریش یافت می‌شود . آن مرکز مالی است که آن را به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل کرده‌است . فعالیت‌های زیادی در فضای باز وجود دارد که توریست‌ها را جذب می‌کند : پیاده‌روی و لذت بردن از طبیعت بکر در تابستان , اسکی در کوهستان در زمستان . کشف مکان‌های تاریخی و معماری نیز از جمله محبوب‌ترین کارها برای انجام این کار است .
چرا به آنجا بروی ?
این یک مقصد خوب در تمام سال است . این کشور تاریخی تحت‌تاثیر بسیاری از کشورهای همسایه قرار گرفته‌است , با این حال این کشور مستقل و منحصر به فرد است .
چطور به آنجا برسیم ?
نزدیک‌ترین فرودگاه در زوریخ Kloten و سنت Gallen Altenrhein در سوییس و همچنین Friedrichshafen در آلمان است . همچنین با خودرو یا قطار از این دو کشور یا اتریش به آنجا بروید .
4. موناکو
این شهر که در " ریوی فرانسه " واقع شده‌است , بهشتی برای کسانی است که عاشق زندگی شبانه پرمشغله هستند . مونت کارلو یکی از مشهورترین مجموعه‌های در جهان است . موناکو همچنین میزبان چنین رویدادهایی مانند مسابقات فرمول یک گراند پریکس , مسابقات قهرمانی مشتزنی اروپا , و نمایش‌های مد مختلف است .
چرا به آنجا بروی ?
موناکو یکی از محبوب‌ترین مناطق اروپا است . بسیاری از حوادث , مراکز تفریحی و سواحل بزرگ و همچنین آب وجود دارد .

به "10 کشور کوچک برای کشف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 کشور کوچک برای کشف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید