طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در دشتستان برگزار می گردد

به گزارش ورزش و تندرستی، شهسوار قایدی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این طرح از تاریخ 15 شهریور لغایت 10 مهر ماه سالجاری همزمان در تمامی بخش های شهرستان اجرا خواهد شد.

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در دشتستان برگزار می گردد

وی اعلام کرد: این طرح در دو بخش نظارت بر تامین لوازم التحریر و نظارت بر فروش بوده که تا کنون جلسات مختلفی برای هماهنگی بیشتر در اجرا با تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برگزار گردیده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اضافه نمود: استفاده حداکثری از ظرفیت های اتحادیه ها و بخش خصوصی در ایام اجرای طرح های نظارتی و انجام بازرسی و نظارت را در دستور کار داریم.

وی از کنترل حراج ها و شناسایی مراکز فاقد پروانه کسب، اطلاع داد و گفت: ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار و نظارت بر رعایت درج قیمت مصرف کننده در دستور کار است.

قائدی ادامه داد: رعایت درصد سود مجاز، جلوگیری از عرضه اقلام نوشت افزار تقلبی، دریافت و رسیدگی به موقع گزارش ها و شکایات مردمی و انجام گشت های بازرسی با مراجع نظارتی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس دنبال خواهد شد.

وی بیان داشت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی مراتب را با سامانه 124 ستاد خبری این اداره اطلاع تا توسط بازرسان این اداره مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در دشتستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در دشتستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید