موبایل، تبلت و گجت ها

سال 2023 کال آو دیوتی تازه نخواهیم داشت؛ برای اولین بار در تاریخ سری

از سال 2005 تا به امروز، هر ساله اکتیویژن بازی جدیدی را از سری کال آو دیوتی منتشر می نماید، اما در یک تغییر شگفت انگیز و عجیب، ممکن است سال آینده این فرایند تغییر کند. طبق گزارش های منتشر شده از جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ و طبق گفته افراد آشنا با برنامه...

17 اردیبهشت 1401

چگونه برای سفرهای خود مناسب ترین هتل را انتخاب کنیم؟

اقامت در طول سفر یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. با در نظر گرفتن تعداد زیاد هتل ها و کیفیت و خدمات متفاوت آن ها، گاهی انتخاب برترین و مطمئن ترین گزینه برای اقامت بسیار سخت می گردد. اسنپ کوشش نموده است راه کارهایی را در نظر بگیرد تا رزرو...

9 اردیبهشت 1401

اپلیکیشن White Noise شما را به طبیعت نزدیک می نماید!

صدای طبیعت را همراهتان داشته باشید.White Noise اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید و آی او اس است که مجموعه ای از صداهای آرامش بخش همانند صدای بارش باران، آواز پرندگان و … را در اختیار شما قرار خواهد داد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

29 فروردین 1401

آیا بچه ها به تنهایی اجازه سوار شدن به هواپیما را دارند؟

کودک بدون همراه در هواپیمازمانی که می خواهید کودکتان را به تماشا کسی در شهری دیگر بفرستید، اینکه او را تنها سوار هواپیما کنید، فکری ترسناک و دور از فکر خواهد بود. اما خوب است بدانید که فرودگاه ها قوانینی مربوط به کودک بدون همراه در هواپیما دارند که با...

26 فروردین 1401

سامسونگ با همکاری LumaFusion جان تازه ای به تبلت های اندرویدی می بخشد

سامسونگ در مراسم Unpacked 2022 خود از تبلت های سری گلکسی تب S8 رونمایی کرد اما یکی از مهم ترین اخبار این مراسم، خبر همکاری سامسونگ با LumaFusion بود.

22 فروردین 1401

ویژگی کاربردی تلفن هوشمند پیکسل 6

پیکسل 6، قابلیت جالبی برای حذف هوشمند اجسام مزاحم درون عکس را دارد.

30 آبان 1400

انگلیس برای زنان تنها سرویس ردیابی موبایل راه اندازی می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، این پیشنهاد در بحبوحه خشم عمومی درباره قتل دو زن جوان در نزدیکی خانه هایشان ارائه شده است.

9 آبان 1400

همه چیز درباره رویداد ساعت زمین: تلاشی نمادین برای نجات سیاره سبز

موضوعات مرتبط با گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی در سال های اخیر اهمیت بیشتری پیدا نموده اند. اگرچه نگرانی برای آینده کره زمین موافقان و مخالفان بسیاری دارد اما حقیقت غیرقابل انکار آن است که سیاره ما امروز بیشتر از هر زمان دیگری به مراقبت احتیاج دارد....

23 مهر 1400

پیش بینی نو تحلیلگر اپل درباره آیفون 14

به گزارش سرویس ای تی فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، خیلی زود پس از رونمایی از سری آیفون 13، جدیدترین یادداشت تحقیقی مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس اپل، نگاهی به نسل بعدی آیفون های اپل ارائه داد.

5 مهر 1400

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون 28 شهریور 1400

خبرنگاران- آیفون 12 پرو با نسخه 128 گیگابایت امروز یکشنبه بیست و هشتم شهریور به طور میانه 30 میلیون و 650 هزار تومان در فروشگاه های آنلاین تهران فروخته می گردد. پنج روز پیش آیفون 13، نسل تازه گوشی های اپل معرفی گردید و آیفون 12 پرو کمتر از یک هفته حدود نیم میلیون...

2 مهر 1400

منفی شدن سهام اپل با رای دادگاه Epic Games

سهام شرکت اپل بعد از دادگاه اپیک گیمز با بیش از 3 درصد افت روبرو شد.

26 شهریور 1400

افشای تصاویر و مشخصات کامل آیفون 12 اس پرو

ما تا به امروز خبرها و شایعات زیادی را درباره گوشی هوشمند تازه iPhone 12s Pro شنیده ایم و اکنون می دانیم که این گوشی به احتمال زیاد در رویداد رسمی ماه سپتامبر (شهریور/مهر) اپل رونمایی خواهد شد. علاوه بر این، اکنون ما می دانیم که این گوشی با بعضی مشخصات جالب توجه...

1 شهریور 1400

سامسونگ و ویوو بیشترین گوشی 5G را در سه ماه نخست 2021 فروختند

با توجه به آماری که از مؤسسه تحقیقاتی Strategy Analytics منتشر شده، به نظر می رسد دو شرکت سامسونگ و ویوو در فروش گوشی های مجهز به اینترنت 5G پیروز ترین شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان بودند.

19 تیر 1400

خطاهای استعلام IMEI گوشی از همتا

کاربران هنگام استعلام شناسه IMEI از سامانه همتا ممکن است با خطا روبرو شوند که این موضوع می تواند به علت اشتباه وارد کردن IMEI، غیبرطرفال شدن آن یا غیرمعتبر بودن آن باشد، اما هریک از این خطاها را می توان برطرف کرد.

24 خرداد 1400

شکنجه و قتل پسر 6 ساله به دست ناپدری معتاد

مرد شیشه ای که پس از شکنجه پسر 6 ساله همسرش وی را به قتل رسانده و جسدش را در خیابان رها نموده بود پس از 3 ماه با ردیابی های پلیس البرز دستگیر شد.

10 خرداد 1400

پوتین همیشه مسلح به کیف هسته ای است

فارس نوشت: سخنگوی کرملین گفت که رئیس جمهور روسیه همیشه در هر کجا باشد از ابزارهای ارتباطی لازم از جمله ابزارهای راهبردی ویژه سلاح اتمی برخوردار است.

16 اردیبهشت 1400

خبرنگاران رئیس ستاد انتخابات کشور: شوراها مورد کم لطفی قرار دارند

تهران -خبرنگاران- رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه پایه واگذاری امور به مردم از طریق شوراها است، گفت: به شوراها کم لطفی شده است.

23 فروردین 1400

سامسونگ ممکن است یک لپ تاپ با تراشه اگزینوس عرضه کند

نیازی به گفتن نیست که سامسونگ و اپل اکنون سال هاست با یکدیگر رقابت تنگاتنگی را در دنیای گوشی های هوشمند دارند. اکنون به نظر می رسد که رقابت این دو غول دنیای تکنولوژی می خواهد به بازار لپ تاپ های دارای تراشه ARM هم گسترش پیدا کند.

19 فروردین 1400

4928 داوطلب شوراها در استان تهران ثبت نام کردند

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان تهران از نهایی شدن ثبت نام 4928 داوطلب شوراها در استان تهران خبر داد.

14 فروردین 1400

نمک آبرود، لذت یک تفریح فوق العاده

نمک آبرود یکی از جذابترین شهرک های مسکونی و گردشگری شمال کشورمان است که در نزدیکی چالوس واقع شده است. نمک آبرود دارای امکاناتی چون ویلا، تله کابین، شهربازی، رستوران، سورتمه و سایر تفریحات جذاب است.

14 اسفند 1399
تعداد: (52)