طراحی گرافیکی و چاپ

اجرای طرح آموزش جمع آوری یک روز در میان پسماند در کرج

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای طرح آموزش جمع آوری یک روز در میان پسماند در تمام نقاط شهر کرج اطلاع داد.

7 اردیبهشت 1401

واقعیت هایی که گفتنش سخت است

خبرگزاری خبرنگاران-بهروز بهزادی با بیان اینکه با تصمیم نو معاونت مطبوعاتی برای ساماندهی رسانه های مجازی موافق است، توضیح داد که این کار ایجاد شفافیت می نماید و قابل حمایت است.

3 بهمن 1400

3 نوع طرز تهیه مرصع پلو مجلسی؛ با گوشت،مرغ و ماهی

مرصع پلو را می توان به 3 روش کلی و با استفاده از مرغ، گوشت و ماهی درست کرد. البته محبوب ترین نوع آن، مرصع پلو با مرغ است. این غذا یک غذای خوشمزه و مقوی و پر از رنگ و زیبایی است و می تواند رنگ لعاب متفاوتی به سفره شما بدهد. نام دیگر مرصع پلو، پلو نگین کار است...

18 دی 1400

رسول نجفیان و خاطره ای از زنده یاد حسین پناهی

ایسنا/ رسول نجفیان می گوید: علی حاتمی آرزو داشت داستان های مختلفی را بسازد. هیچ وقت فرصت نشد با هم همکاری کنیم چندبار قرار بود با داوود رشیدی و علی حاتمی همکاری کنیم اما بیماری او شروع شد و فرصت این همکاری پیش نیامد.

5 مرداد 1400

خطاهای استعلام IMEI گوشی از همتا

کاربران هنگام استعلام شناسه IMEI از سامانه همتا ممکن است با خطا روبرو شوند که این موضوع می تواند به علت اشتباه وارد کردن IMEI، غیبرطرفال شدن آن یا غیرمعتبر بودن آن باشد، اما هریک از این خطاها را می توان برطرف کرد.

24 خرداد 1400

(ویدئو) درگیری لفظی خسرو معتضد و زیباکلام بر سر رضا شاه

یک مناظره تلویزیونی بین صادق زیباکلام و خسرو معتضد که به تازگی از شبکه مستند صدا و سیما پخش شده، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

10 اسفند 1399

10 شخصیت کلیدی منک فینچر که باید بشناسید

دیوید فینچر پس از یک وقفه طولانی با فیلم سینمایی منک (Mank) به ساخت آثار سینمایی بازگشته؛ اثری درباره یک فیلم نامه نویس شاخص در هالیوود اوایل دهه 1940.

29 دی 1399

معرفی کمپانی بابست Bobst

کمپانی بابست Bobst یک کمپانی سوییسی فعال در زمینه تامین ماشین آلات و مواد اولیه صنعت بسته بندی و چاپ لیبل می باشد. این کمپانی ماشین های بسته بندی تولید می کند که امکان تولید بسته با انواع مواد از جمله تخته صاف، مقوای کنگره ای و یا مواد انعطاف پذیر مانند پلاستیک...

25 آذر 1399

کرمی: زیست بوم صنایع خلاق 1000 تایی شد

طبق اعلام مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور تعداد شرکت های خلاق به یک هزار شرکت رسیده است.

4 آذر 1399

ساخت زبان مصنوعی حاوی نانوذرات برای چشیدن شربت افرا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو،یکی از اساتید رشته شیمی با استفاده از نانوذرات طلا اقدام به فراوری ابزار حسگری نموده که می توان از آن به عنوان زبان مصنوعی برای چشیدن طعم شربت افرا استفاده کرد. این ابزار به فراوریکنندگان در ارزیابی...

20 تیر 1399

سایه سنگین هوش مصنوعی بر اشتغال انسان ها ، 2 راه فرار وجود دارد: خالی کردن میدان برای ربات ها ، باز آموزی و جنگ برای فرصت های شغلی

نشریه فارین پالیسی در مقاله ای به قلم مالی کیندر، به موضوع حضور هوش مصنوعی در محیط های کاری پرداخته و تلاش کرده پاسخی برای این پرسش پیدا کند که حضور ربات ها در محیط کاری انسان ها چه پیامدهای مثبت و منفی خواهد داشت.

10 دی 1398