اینستاگرام و فیسبوک بار دیگر دچار اختلال شدند

به گزارش ورزش و تندرستی، تهران (پانا) - 2 شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک از ساعتی قبل دچار اختلال شدند. این اختلالات در حالی اتفاق افتاده که چندی پیش هم این دو شبکه اجتماعی با مشکل جدی روبرو شده بودند.

اینستاگرام و فیسبوک بار دیگر دچار اختلال شدند

به گزارش تجارت نیوز، بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه های خارجی، دو شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام و فیسبوک از دقایقی پیش با اختلال روبرو شده اند.

کاربران اینستاگرام از مشکل در آپلود استوری و بعضی قسمت های دیگر خبر می دهند. با این حال به نظر می رسد این مشکل برای کاربران ایرانی چندان جدی نباشد.

مشکل اختلال در اینستاگرام موضوع تازه ای نیست. چندی پیش هم این شبکه تحت حمایت فیسبوک با اختلال گسترده ای روبرو شده بود. تغییر برند، اپلیکیشن شبکه اجتماعی فیس بوک را یکی از محصولات بسیار در کنار اینستاگرام، واتس اپ و آکیلیوس می سازد که تحت کنترل این شرکت مادر قرار دارند.

گوگل، آلفابت را به عنوان یک شرکت هولدینگ در سال 2015 تاسیس کرد تا فراتر از کسب و کار جست و جو و تبلیغات توسعه پیدا نموده و بر کسب و کارهای دیگری از واحد خودروی خودران و فناوری سلامت تا فراهم کردن خدمات اینترنت در منطقه ها دوردست نظارت کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اینستاگرام و فیسبوک بار دیگر دچار اختلال شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام و فیسبوک بار دیگر دچار اختلال شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید