بشار بدون رضایت نامه باشگاه پرسپولیس نمی تواند از جمع سرخپوشان جدا شود

به گزارش ورزش و تندرستی، خبرگزاری خبرنگاران- بشار رسن برای این که از پرسپولیس جدا شود نیاز به رضایت نامه دارد.

بشار بدون رضایت نامه باشگاه پرسپولیس نمی تواند از جمع سرخپوشان جدا شود

به گزارش ورزش و تندرستی، طبق یکی از بندهای قرارداد بشار رسن، این هاقبک عراقی باید تا دوروز قبل مبلغ 120 هزار دلار دریافت می کرد که باشگاه 20 هزار دلار آن را پرداخت کرده و مابقی را به صورت چک در اختیار او قرار داده است. همین مساله باعث شده تا بشار برای جدایی از پرسپولیس و پیوستن به العربی یا هر باشگاه دیگری نیاز به رضایت باشگاه پرسپولیس داشته باشد. تنها در صورتی که باشگاه پرسپولیس با جدایی هافبک عراقی اش موافقت کند، او می تواند از این تیم جدا شود.

خبر جدایی بشار رسن و فسخ قرارداد او با پرسپولیس هواداران این تیم را نگران کرده است. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس می تواند با پرداخت مبلغی مانع از فسخ قرارداد این بازیکن عراقی شود. داستان از این قرار است که در قرارداد بشار رسن و باشگاه پرسپولیس چند بند قرارداد گنجانده شده که این بندها تاریخ های مختلف پرداخت پول به این بازیکن را شامل می شود. در یکی از این بندها آمده که باشگاه پرسپولیس در این مقطع از فصل باید مبلغ 120 هزار دلار به رسن بپردازد و درصورتی که این مبلغ پرداخت نشود، بند فسخ قرارداد فعال می شود و بشار می تواند به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

فصل گذشته نیز این اتفاق برای بشار رخ داد و او در چند مقطع با بدقولی های باشگاه روبرو شد، اما از آن جایی که بشار پیشنهاد خارجی چشم گیری نداشت، ترجیح داد با پرسپولیس با این بدقولی ها کنار آمده و کارش را با سرخ پوشان ادامه دهد. اما شرایط برای این فصل متفاوت است. بازی های خوب بشار رسن در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا چند باشگاه حوزه خلیج فارس و یک باشگاه قطری پیشنهادهای مالی خوبی به او بدهند. به همین دلیل بشار مثل فصل قیل قرار نیست با پرسپولیس کنار بیاید. او باید در این مقطع 120 هزار دلار از پرسپولیس پول بگیرد. پرداخت این 120 هزار دلار در قرارداد به صورت دو پارت نوشته شده، به این شکل که باشگاه باید تا امشب 20 هزار دلار به او بدهد و 100 هزار دلار باقی مانده را هم تا فردا شب برای او آماده کند، در غیر این صورت، قرارداد رسن قابل فسخ است.

بر همین اساس خبردار شدیم باشگاه پرسپولیس مبلغ 20 هزار دلار را به صورت چک آماده کرده و قرار بود امروز در اختیار مدیر برنامه های بشار قرار بگیرد. مدیر برنامه های بشار نیز به همین دلیل در باشگاه حاضر شد اما کارهای حقوقی صدور چک به درازا کشید و مدیر برنامه های رسن به دلیل بیماری باشگاه را ترک کرد و قرار شد چک تا عصر امروز برای او فرستاده شود.

طبق هماهنگی های اجرا شده قرار است مدیر برنامه های رسن به محض دریافت این چک، این بازیکن را از پرداخت آن مطلع کند تا بشار برای دریافت 100 هزار دلار باقی مانده به تهران بیاید. اما اگر این مبلغ پرداخت نشود، بند فسخ قرارداد بشار، فردا شب به صورت اتوماتیک وار فعال شده و بشار با ارسال یک نامه رسمی می تواند ظرف 15 تا بیست روز به راحتی از پرسپولیس جدا شود.

آخرین خبرها حاکی از آن است که چک 20 هزار دلاری بشار تا ساعتی دیگر از سوی باشگاه در اختیار مدیر برنامه های او قرار می گیرد و مدیر برنامه بشار نیز با مطلع کردن این بازیکن، از او خواهد خواست به ایران برگشته و 100 هزار دلار باقی مانده را دریافت کند. به نظر می آید بشار که از بدقولی های قبلی مدیران باشگاه به ستوه آمده و پیشنهاد خوبی نیز از تیم های قطری و اماراتی دارد، با دیدن چک 20 هزار دلاری باشگاه و حسن نیست آن ها بلافاصله به تهران آمده تا مابقی پول خود را دریافت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بشار بدون رضایت نامه باشگاه پرسپولیس نمی تواند از جمع سرخپوشان جدا شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار بدون رضایت نامه باشگاه پرسپولیس نمی تواند از جمع سرخپوشان جدا شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید