افزایش انتظارات تورمی در آمریکا

به گزارش ورزش و تندرستی، نتایج نظرسنجی به وسیله موسسه گالوپ نشان می دهد که نیمی از مردم آمریکا پیش بینی می نمایند تورم در این کشور رشد خیلی زیادی خواهد داشت.

افزایش انتظارات تورمی در آمریکا

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل ورزش و تندرستی به نقل از هیل، نتایج یک نظرسنجی به وسیله موسسه گالوپ نشان می دهد که نیمی از مردم آمریکا پیش بینی می نمایند تورم در این کشور خیلی بیشتر رقم کنونی گردد.

در این نظرسنجی که در ماه ژانویه صورت گرفته 79 درصد شرکت نمایندگان گفته اند که انتظار دارند که تورم در آمریکا تا حدودی افزایش یابد و 50 درصد آنها می گویند که خیلی زیاد افزایش خواهد یافت. موسسه گالوپ در گزارش خود آورده از سال 2001 همه ساله این سوال را از مردم آمریکا نموده است و این نرخ 50 و 79 درصدی درصدی بالاترین مقدار بوده است.

در نظرسنجی های بین سال 2007 تا 2020 از هر 10 شهروند آمریکایی 6 نفر بر این باور بودند که تورم در این کشور افزایش خواهد یافت.

در این نظرسنجی بعلاوه مردم پیش بینی نموده بودند که بورس آمریکا رشد خواهد نمود اما گالوپ گفته این نظرسنجی کمی قبل از افت شاخص بورس آمریکا صورت گرفته است.

تورم در آمریکا هم اکنون به بالاترین مقدار 30 تا 40 سال گذشته رسیده و هزینه های زندگی در این کشور به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "افزایش انتظارات تورمی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش انتظارات تورمی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید