نرم افزار و اپلیکیشن

سال 2023 کال آو دیوتی تازه نخواهیم داشت؛ برای اولین بار در تاریخ سری

از سال 2005 تا به امروز، هر ساله اکتیویژن بازی جدیدی را از سری کال آو دیوتی منتشر می نماید، اما در یک تغییر شگفت انگیز و عجیب، ممکن است سال آینده این فرایند تغییر کند. طبق گزارش های منتشر شده از جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ و طبق گفته افراد آشنا با برنامه...

17 اردیبهشت 1401

چگونه برای سفرهای خود مناسب ترین هتل را انتخاب کنیم؟

اقامت در طول سفر یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. با در نظر گرفتن تعداد زیاد هتل ها و کیفیت و خدمات متفاوت آن ها، گاهی انتخاب برترین و مطمئن ترین گزینه برای اقامت بسیار سخت می گردد. اسنپ کوشش نموده است راه کارهایی را در نظر بگیرد تا رزرو...

9 اردیبهشت 1401

واتساپ روی قابلیت واکنش به پیغام ها با ایموجی کار می نماید

این طور که به نظر می رسد، واتساپ در حال کار روی چند قابلیت مختلف نظیر جست و جوی پیغام، واکنش به پیغام ها با ایموجی و یک سری قابلیت های دیگر است.

6 اردیبهشت 1401

اپلیکیشن White Noise شما را به طبیعت نزدیک می نماید!

صدای طبیعت را همراهتان داشته باشید.White Noise اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید و آی او اس است که مجموعه ای از صداهای آرامش بخش همانند صدای بارش باران، آواز پرندگان و … را در اختیار شما قرار خواهد داد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

29 فروردین 1401

سامسونگ با همکاری LumaFusion جان تازه ای به تبلت های اندرویدی می بخشد

سامسونگ در مراسم Unpacked 2022 خود از تبلت های سری گلکسی تب S8 رونمایی کرد اما یکی از مهم ترین اخبار این مراسم، خبر همکاری سامسونگ با LumaFusion بود.

22 فروردین 1401

به چیزی که دنبالش بودیم رسیدیم، رضاییان به تیم انرژی مثبت می دهد

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: نتیجه بازی همانی بود که دنبالش بودیم. هدف اصلی گرفتن سه امتیاز بود که خدا را شکر این رخ داد.

18 فروردین 1401

بزرگ ترین شهر مینیاتوری جهان را در نقشه گوگل تماشا کنید

تماشای شهرهای مختلف جهان در نمای خیابانی نرم افزار نقشه گوگل کاری لذت بخش است. حالا شرکت گوگل تلاش کرده است تا این تجربه شیرین را برای بزرگ ترین شهر مینیاتوری جهان نیز امکان پذیر کند. با خبرنگاران همراه باشید تا از نماهای خیابانی شهر Miniatur Wunderland لذت ببرید.

27 دی 1400

اینستاگرام و فیسبوک بار دیگر دچار اختلال شدند

تهران (پانا) - 2 شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک از ساعتی قبل دچار اختلال شدند. این اختلالات در حالی اتفاق افتاده که چندی پیش هم این دو شبکه اجتماعی با مشکل جدی روبرو شده بودند.

24 دی 1400

پلتفرم های ایرانی قابلیت فعالیت در دنیا را دارند

پلتفرم های آنلاین زیادی در کشور فعالیت می نمایند که به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قابلیت فعالیت در منطقه را دارند، ولی چه پلتفرم هایی در کشورمان قابلیت منطقه ای شدن دارند. چه موانعی موجب شده تا به امروز پلتفرم های ما نتوانند در منطقه فعالیت...

22 آبان 1400

همه چیز درباره رویداد ساعت زمین: تلاشی نمادین برای نجات سیاره سبز

موضوعات مرتبط با گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی در سال های اخیر اهمیت بیشتری پیدا نموده اند. اگرچه نگرانی برای آینده کره زمین موافقان و مخالفان بسیاری دارد اما حقیقت غیرقابل انکار آن است که سیاره ما امروز بیشتر از هر زمان دیگری به مراقبت احتیاج دارد....

23 مهر 1400

برگزاری دومین همایش ملی زندگی دانشجویی؛ فراغت، سلامت و تاب آوری در دانشگاه بوعلی سینا

خبرنگاران/همدان معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری دومین همایش زندگی دانشجویی؛ فرصت ها و تهدیدها اطلاع داد.

23 شهریور 1400

جدول کامل رنگ بندی شهرها

اپلیکیشن ماسک رنگ بندی نو کشور را از امروز پنجشنبه 24 تیر 1400 اعمال شد، منتشر کرد.

11 مرداد 1400

اقدامات انحصارطلبانه اپل به نفع آمازون برای تسخیر بازار

فیل شیلر رئیس سابق واحد بازاریابی اپل افشا نموده که این شرکت حق السهم دریافتی از آمازون برای عرضه اپلیکیشن های آن در اپ استور اپل را نصف نموده تا آمازون از اپل تی وی پشتیبانی کند.

24 تیر 1400

چرا باید 30 دقیقه از میانه روز را به ناهار اختصاص دهید؟

حتماً خیلی شنیده اید که می گویند یکی از راه های تغذیه سالم آن است که افراد وعده صبحانه را از دست ندهند. اما شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که آیا وعده ناهار آن هم در شرایطی که افراد در این ساعات معمولاً سرشان شلوغ است، برای سلامتی ضرورت دارد؟

13 تیر 1400

ژاپن کاوشگر تغییر شکل دهنده به ماه می فرستد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، آژانس فضایی ژاپن تصمیم دارد یک ربات تغییر شکل دهنده کروی را به سطح ماه بفرستد. این ربات پس از رسیدن به مقصد، اطلاعات لازم برای ارسال فضانوردان به ماه را جمع آوری می نماید.

28 خرداد 1400

90 هزار مشترک در استان قزوین از برق رایگان برخوردار شدند

معاون فروش و امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت : با رعایت الگوی مصرف برق بیش از 90 هزار مشترک تحت پوشش طرح برق امید قرار گرفته و هزینه ای برای انرژی برق پرداخت نکردند.

17 اردیبهشت 1400

خبرنگاران رئیس ستاد انتخابات کشور: شوراها مورد کم لطفی قرار دارند

تهران -خبرنگاران- رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه پایه واگذاری امور به مردم از طریق شوراها است، گفت: به شوراها کم لطفی شده است.

23 فروردین 1400

آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

لکسوس nx200t را در عمل می توان مدل بنزینی خودروی لکسوس nx نامید. محصولی با بهره مندی از ویژگی های مدرن و لوکس که در ظاهر و باطن خود از نکات مثبت فراوانی برای جلب نظر خودرو دوستان برخوردار است. خودروی لکسوس nx200t در عمل یک خودروی شاسی بلند کوچک جثه...

7 اسفند 1399

ساماندهی واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری در دستور کار نهاده شد

دبیر کارگروه مدیریت پسماند استان تهران با اشاره به مصوبات پنجاه و دومین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان تهران گفت بر اساس تصمیم اتخاذ شده واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری ساماندهی می گردد.

22 بهمن 1399

(تصاویر) گوشی جدید هوآوی؛ دمای بدن خود را با مدل پورشه دیزاین هوآوی Mate 40 RS کنترل کنید

مدل پورشه دیزاین آخرین پرچمدار هوآوی یعنی Mate 40 RS از ویژگی هوشمندانه دماسنج برخوردار است که در برهه کنونی کارایی بسیاری دارد. یک پتنت ثبت شده جدید هم نشان می دهد که قرار است گوشی های موبایل بیشتری از این فناوری استفاده کنند.

12 دی 1399
تعداد: (44)