پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید چمران در پی درگذشت حمید کهرام

به گزارش ورزش و تندرستی، خبرنگاران/خوزستان غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی درگذشت حمید کهرام را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید چمران در پی درگذشت حمید کهرام

به گزارش ورزش و تندرستی، در متن پیام خواجه آمده است:

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق

در آستانه سال نو، دوست مهربان و فروتن، هم کلاسی شریف و استاد مخلص دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز، آقای دکتر حمید کهرام که مظهر تقوا، نیک اندیشی و انسان دوستی بود، بر اثر بیماری کرونا جهان فانی را وداع گفت و برگی دیگر بر دفتر تلخ کامی های سال 1398 اضافه نمود و دل دوستان خود را در اندوهی سترگ و جانکاه غرق کرد.

زنده یاد دکتر کهرام، از دانشجویان مؤمن و مجاهدی بود که خدماتش در پیش از انقلاب در آگاهی بخشی به مردم و شکل گیری جریان مبارزه با رژیم ستم شاهی در استان خوزستان فراموش نخواهد شد. حضور فعال در حرکت های سیاسی و اجتماعی در پیش و پس از انقلاب، تأسیس و تشکیل انجمن اسلامی دانشجویان و نهاد جهاد دانشگاهی، حضور در جبهه های دفاع مقدس و نمایندگی مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، بخشی از تلاش ها و خدمات آن همکار خستگی ناپذیر و اخلاق مدار است که همیشه دل در گرو تعالی معنوی، آرمان های انسانی و سربلندی ایران، به ویژه خوزستان عزیز داشت و هیچ گاه تلاطم های روزگار رنگ ایمان راستین و عاشقانه اش را تیره نساخت.

کارنامه تلاش های علمی پیروز و تلاش ها و خدمات پربار اجتماعی او در موقعیت های گوناگون، میراث نیکوی اوست که در حافظه دوستان، دوست داران و شاگردان او تا همیشه به یادگار خواهد ماند.

این جانب مصیبت درگذشت جان گداز زنده یاد دکتر کهرام را به جامعه علمی کشور، همه دوستان و همکاران در دانشگاه شهید چمران اهواز، به ویژه به همسر گرامی و فرزندان برومند ایشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه پروردگار متعال برای آن فقید سعید آمرزش بی کران و آرامش ابدی در کنار برادر شهیدشان و برای بازماندگان و دوست داران وی بردباری مسئلت می کنم. یادش گرامی و روانش با نیکان محشور باد.

غلام حسین خواجه رییس دانشگاه شهید چمران اهواز

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید چمران در پی درگذشت حمید کهرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید چمران در پی درگذشت حمید کهرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید