مسائل مالی پدیده مشهد با وعده و وعید حل نمی گردد

به گزارش ورزش و تندرستی، یحیی گل محمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه پارس جنوبی جم و پدیده مشهد گفت: ما شرایط خوبید ر جدول داریم و دوست داریم که این شرایط را حفظ کنیم.

مسائل مالی پدیده مشهد با وعده و وعید حل نمی گردد

بازی سختی را در پیش داریم. تیم جم در یکی دو سال اخیر تیم خوب و قدرتمندی نشان داده و مربی و بازیکنان خوبی دارد و بازی سختی برای ما خواهد بود و از نظر کیفی فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بازیکنان ما و تیم جم بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند و کار تاکتیکی خوبی را ارائه می نمایند و انشالله شاهد بازی خوبی از هر دو تیم خواهیم بود.

وی اضافه نمود: علی رغم مسائل زیادی که داریم پا به این میدان می گذاریم و امیدواریم به پیروزی برسیم. بازیکنان ما مدتی است که وعده برای برطرف مسائل مالی می شنوند ولی مسائل حل نشده است و تا این لحظه هیچ اتفاقی نیافتاده است و امیدواریم با این همه ظرفیتی که در مشهد وجود دارد، همراهی ویم.

گل محمدی بیان نمود: دنبال ایجاد شور و شعف خوبی در مشهد هستیم ولی متاسفانه کسی به این موضوع اهمیتی نمی دهد و امیدواریم برای خوشحال کردن مردم شهر مشهد حمایت لازم را انجام دهند تا برای مبلغ کمی که باید یاری گردد این همه مشکل نداشته باشیم. جز تاسف هیچ چیزی برای این وضعیت نمی توانم بگویم.

وی در مورد دربی امروز نیز گفت: بازی سختی برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال است ولی قلبا دوست دارم پرسپولیس برنده بازی گردد و امیدواریم برنده گردد. استقلال هم انگیزه بالایی دارد و بازی پایاپایی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد وضعیت بازیکنان این تیم بیان نمود: بازیکن جوان زیاد داریم. محروم برای بازی فردا نداریم و تنها مصدوم تیم ما رضا ناصحی است.

وی گفت: همیشه دنبال این هستیم که بازی روبه جلو داشته باشیم و گل زیادی بزنیم و بچه ها از بازی لذت ببرند و فردا هم با این دیدگاه وارد زمین می شویم و امیدواریم به نتیجه مورد نظر برسیم.

گل محمدی اضافه نمود: قرار بود امروز مبالغی پرداخت گردد ولی متاسفانه خبری نشده است و با وجود اینکه مبلغ زیادی نمی خواهیم ولی یاریی صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت نامناسب اقتصادی کشور وقتی که بازیکنان پولی را نگرفته اند، هر روز ارزش پول کمتر می گردد و این موضوع برای ما نگران نماینده و ناراحت نماینده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسائل مالی پدیده مشهد با وعده و وعید حل نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل مالی پدیده مشهد با وعده و وعید حل نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید