عباسی: بودجه سال 99 پیش از انتها سال به اتمام می رسد ، جلسات مجلس سه شیفت می گردد

به گزارش ورزش و تندرستی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: قطعا این بودجه تا انتها سال آنالیز و به تصویب خواهد رسید . این امکان وجود دارد مجلس در روزهای پنجشنبه هم جلسه داشته باشد.

عباسی: بودجه سال 99 پیش از انتها سال به اتمام می رسد ، جلسات مجلس سه شیفت می گردد

اسدالله عباسی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی ورزش و تندرستی، رد کلیات لایحه بودجه سال 99 و آنالیز این بودجه پیش از سرانجام سال 98 گفت: تمام کوشش ما بر این اساس است که بودجه سال 99 تا یکشنبه آینده در کمیسیون تلفیق اصلاح و به صحن علنی مجلس ارجاع گردد.

وی اضافه کرد: مجلس مصصم است تا به هر شکل کلیات بودجه مجددا در صحن مورد آنالیز قرار گرفته و به تصویب برسد چراکه آئین نامه مجلس به ما این اجازه را نمی داد تا بودجه به دولت باز گردانده گردد و در این زمینه سکوت داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: سناریوها برای لایحه بودجه چند دوازدهمی هم نمی توانست موثر باشد چراکه ما در زمان باقی مانده می توانیم این بودجه را به تصویب برسانیم.

عباسی تاکید نمود: در حال حاضر تنها را اصلاح بودجه ارجاع آن به کمیسیون تلفیق بود که این کمیسیون جهت آنالیز بودجه تا روز یکشنبه فرصت دارد .

این نماینده مجلس با بیان اینکه تا سرانجام آنالیز بودجه، مجلس در سه شیفت فعالیت خواهد نمود، گفت: قطعا این بودجه تا سرانجام سال آنالیز و به تصویب خواهد رسید . این امکان وجود دارد مجلس در روزهای پنجشنبه هم جلسه داشته باشد البته امیدواریم نمایندگان از بعضی پیشنهادات صرف نظر نمایند تا آنالیز بودجه به سرعت انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عباسی: بودجه سال 99 پیش از انتها سال به اتمام می رسد ، جلسات مجلس سه شیفت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: بودجه سال 99 پیش از انتها سال به اتمام می رسد ، جلسات مجلس سه شیفت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید