برترین تیم ملی تاریخ را داریم، باید به اسکوچیچ احترام بگذاریم

به گزارش ورزش و تندرستی، عبدالله ویسی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد صعود تیم ملی ایران زودتر از زمان معین شده به جام جهانی قطر گفت: من هم مانند همه ایرانی ها خوشحالم که تیم ملی کشورمان خیلی زود به جام جهانی صعود کرد. بازیکنان بزرگی در تیم ملی ایران حضور دارند، بازی های خوبی ارائه دادند و برترین تیم ملی تاریخ فوتبال کشورمان را در این دوره از جام جهانی خواهیم دید.

برترین تیم ملی تاریخ را داریم، باید به اسکوچیچ احترام بگذاریم

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: حدود 9 بازیکن اصلی تیم، لژیونر هستند که فوق حرفه ای زندگی می نمایند، با فوتبال اروپا کاملاً آشنا هستند و هر کدام می توانند در ثانیه، نتیجه را تغییر دهند. حالا که با اقتدار به جام جهانی رفتیم، باید کوشش کنیم در این تورنمنت بزرگ عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.امیدوارم با صعود به جام جهانی قانع نشده باشیم که اگر این اتفاق رخ دهد، نمی توانیم در این تورنمنت بزرگ پیروز باشیم. باید تمام تمرکزمان را برای جام جهانی گذاشته و کوشش کنیم که بدون حاشیه راهی این مسابقات شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی ضروری است که در این تورنمنت حساس پیروز بوده و حتی به مرحله بعد صعود کنیم؟ گفت: اگر تیم ملی ما می خواهد در جام جهانی پیروز باشد باید تدارکات خوبی هم ببیند. تیم هایی به جام جهانی می آیند که همه در آمادگی کامل به سر می برند؛ قدرت های بزرگ اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا در این تورنمنت حساس حضور دارند بنابراین اگر در پی این هستیم که ما هم نشان دهیم بی علت به جام جهانی راه پیدا ننموده ایم، باید با یک تدارک خوب، بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ و امکانات مناسب راهی این مسابقات شویم.

وی گفت: نباید دیدارهای تدارکاتی را با تیم هایی بازی کنیم که هیچ سودی برای ما ندارند. تیم های پرقدرت جهان می توانند نقاط ضعف ما را به خوبی نشان دهند و کادر فنی بر اساس همان نقاط ضعف می تواند نفرات آماده را به تیم ملی دعوت کند. از باخت در دیدارهای محبت آمیز نباید ترسید. این باخت ها می تواند تأثیر مثبتی در فرایند تیم ملی داشته تا کادر فنی بتواند از این شکست ها درس گرفته و نقاط ضعفش را از بین ببرد.

سرمربی خیبر خرم آباد در پاسخ به این پرسش که عده ای اعتقاد دارند اسکوچیچ نمی تواند در جام جهانی پیروز باشد، گفت: وقتی او توانسته در مرحله مقدماتی بیشترین برد را داشته باشد، مطمئناً در جام جهانی هم می تواند پیروز باشد. اسکوچیچ شادی را به کشور ما آورده است. با توجه به مسائل مالی، کرونا و مسائلی که مردم ایران درگیر آن هستند، پیروزی های تیم ملی و حضور در جام جهانی، ملت ایران را شاد نموده است. باید به اسکوچیچ احترام بگذاریم، او زحمت زیادی کشیده و خودش باید در جام جهانی راهنمایی تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد.

ویسی در مورد شرایط این روزهای خیبر خرم آباد گفت: خوشبختانه بازیکنان ما به درک خوبی از لحاظ فنی رسیده اند، فرایند خوبی را پشت سر می گذاریم و خود را آماده نیم فصل دوم می کنیم. اگر می خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم، باید همین فرایند را ادامه داده تا بتوانیم در فصل آینده لیگ رجحان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که ابتدای فصل از خیبر جدا شده، به فولاد رفتید و دوباره به خیبر بازگشتید، گفت: از این اتفاقات برای مربیان فوتبال ایران زیاد می افتد؛ به فولاد رفتم چون خودم خوزستانی هستم و نسبت به تیم های خوزستان تعصب خاصی دارم اما متأسفانه شرایط مساعد نبود و دوباره به خیبر بازگشتم، نتایج خوبی گرفتیم و امیدوار هستم بتوانیم همین فرایند را در نیم فصل دوم ادامه دهیم.

سرمربی خیبر خرم آباد در سرانجام گفت: حضور تماشاگران در بازی های خانگی می تواند به ما یاری کند درحالی که سینماها، سالن های تئاتر و بسیاری از جاهای سرپوشیده که باز هستند، هیچ مسئله ای برای فعالیت ندارند اما تنها ورود طرفداران و علاقه مندان فوتبال به استادیوم مشکل ساز شده است. اگر طرفداران خیبر که بسیار متعصب هم هستند بتوانند به استادیوم بیایند، مطمئن باشید تمامی بازی های خانگی را با پیروزی به سرانجام خواهیم رساند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برترین تیم ملی تاریخ را داریم، باید به اسکوچیچ احترام بگذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تیم ملی تاریخ را داریم، باید به اسکوچیچ احترام بگذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید