اپل در ژاپن قیمت آیفون XR را پایین می آورد

به گزارش ورزش و تندرستی، طبق گزارشی که ساعاتی قبل منتشر شده، اپل قصد دارد قیمت آیفون XR را در ژاپن پایین بیاورد. در این گزارش وال استریت ژورنال آمده که این تخفیف ها به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده عملی می گردد.

اپل در ژاپن قیمت آیفون XR را پایین می آورد

یکی از مقامات اپراتورهای مخابراتی ژاپن در همین زمینه می گوید: ارائه تخفیف آن هم حدود یک ماه پس از عرضه نه تنها برای شرکت اپل، بلکه در بین تمام سازندگان گوشی های هوشمند اقدام کم سابقه ای محسوب می شود. در همین رابطه باید به گزارش دیگری اشاره کنیم که طبق آن، اپل به کارخانه های سازنده دستور داده فراوری گوشی های آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را به دلیل فروش پایین تر از حد انتظار این گوشی ها، پایین بیاورند.

بخشی از تصمیم اپل برای ارائه آیفون XR ارزان تر به این موضوع برمی شود که با وجود عرضه این گوشی، هنوز آیفون 8 در ژاپن هواداران بسیار زیادی دارد و این شرکت امیدوار است که با کاهش قیمت آن، افراد بیشتری آیفون XR را خریداری نمایند. همچنین بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، با وجود اینکه اپل در فروشگاه های خود دیگر آیفون X را به فروش نمی رساند، اما برخی از کارخانه ها فراوری این گوشی را از سر گرفته اند. اگر اپل قصد فروش این گوشی های آیفون X را در ژاپن دارد، این اولین باری نیست که یک کمپانی، فراوری محصولات قدیمی از رده خارج شده را برای برخی از بازارهای محدود از سر گرفته است.

اما طبق گفته های منابع آگاهی که با وال استریت ژورنال مصاحبه نموده اند، به نظر می رسد فراوری دوباره آیفون X به پنل های اولد سامسونگ برمی شود. بر اساس این گزارش، اپل تعداد زیادی از این پنل ها را برای آیفون XS و XS مکس سفارش داده و حالا که آمار فراوری این گوشی ها کاهش یافته است، اپل قصد دارد از این پنل های اولد در ساخت آیفون X استفاده کند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل در ژاپن قیمت آیفون XR را پایین می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در ژاپن قیمت آیفون XR را پایین می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید