شهسواری: می توانستیم مقابل هند پیروز شویم

به گزارش ورزش و تندرستی، بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: بازی ما مقابل هند نشان داد که ملی پوشان ایران می توانند هم پای تیم های قدرتمند جهان بازی نمایند.

شهسواری: می توانستیم مقابل هند پیروز شویم

به گزارش ورزش و تندرستی، ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان درخصوص عملکردش در بازی های آسیایی جاکارتا با اشاره به باخت تیم ملی ایران مقابل هند اظهار کرد: بازی سوم ما مقابل هند بسیار نفس گیر بود، در اولین دیدار به سختی توانستیم حریف هندی را سه بر دو شکست دهم و فرصت استراحت نداشتم و به خاطر این که مهشید اشتری بازی خودش را واگذار نموده بود در بازی چهارم مقابل هند بازهم بازی کردم و همین مساله باعث شد از لحاظ بدنی کم بیاورم. فاصله دو بازی که انجام دادم بسیار کم بود وگرنه می توانستم حریف هندی را شکست دهم و در بازی پنجم اگر اشتری به پیروزی می رسید می توانستیم به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود: بازی ما مقابل هند نشان داد که ملی پوشان ایران می توانند همپای تیم های قدرتمند جهان بازی نمایند. تیم هند در رده هفدهم جهان قرار گرفته است و اگر توجه بیشتری به این رشته گردد قطعا می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. به خاطر حضور ما در یک سال گذشته در اردوهای مختلف پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم ولی قطعا می توانیم از این بهتر شویم. مهشید اشتری به خاطر این که دو هفته پیش در مسابقات جوانان آسیا حضور داشت یک مقدار خسته بود ولی به هر جهت همه بچه ها زحمت کشیدند. تیم منسجم و خیلی خوبی داریم و اگر بیشتر برای ما سرمایه گذاری گردد در آسیا می توانیم حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شهسواری: می توانستیم مقابل هند پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهسواری: می توانستیم مقابل هند پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید