25 درصد مدارس آران و بیدگل دو شیفته فعالیت می نمایند

به گزارش ورزش و تندرستی، محمد معدن دار پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس آران و بیدگل، گفت: از مهرماه سال 1393 عملیات اجرایی و تکمیل 17 طرح نیمه تمام آموزش و پرورش آران و بیدگل شروع شد و 11 طرح آن تا شهریور ماه با اعتبار 11 میلیارد افتتاح و تا یک ماه آینده پنج طرح دیگربا 70 میلیارد ریال دیگر به بهره برداری می رسد.

25 درصد مدارس آران و بیدگل دو شیفته فعالیت می نمایند

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها میزان مدارس دو شیفته از 25 درصد به 16 درصد کاهش می یابد، بیان نمود: 125 واحد آموزشی این شهرستان در سال تحصیلی جدید میزبان نزدیک به 20 هزار دانش آموز است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل توضیح داد: سال جاری از 20 هزار دانش آموز آران و بیدگلی نزدیک به نیمی از دانش آموزان دختر هستند و دو هزار و 100 دانش آموز هم وارد پایه اول ابتدایی می شوند.

وی اضافه کرد: سال جاری 120 نفر کمبود نیروی آموزشی داشتیم که با برنامه ریزی های اجرا شده، از میان نیروهای خرید خدماتی، سرباز معلمان و بازنشستگان استفاده می گردد تا کلاسی بدون آموزگار در آران و بیدگل نداشته باشیم.

معدندار گفت: سرانه فضای ورزشی دانش آموزان در شهرستان آران و بیدگل 56 سانتیمتر، نزدیک به سه برابر میانگین کشور (20 سانتیمتر مربع) است و آبان ماه نیز سه باب مدرسه و دو باب سالن ورزشی به مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان اضافه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "25 درصد مدارس آران و بیدگل دو شیفته فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 درصد مدارس آران و بیدگل دو شیفته فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید