گل محمدی: ناکامی ما علل متعددی داشت، برای دبل هت تریک قهرمانی کار سختی داریم

به گزارش ورزش و تندرستی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد به زودی درباره علت ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به صورت مفصل با هواداران سخن خواهد گفت.

گل محمدی: ناکامی ما علل متعددی داشت، برای دبل هت تریک قهرمانی کار سختی داریم

به گزارش ورزش و تندرستی، یحیی گل محمدی با انتشار متنی نسبت به حواشی شکست تیمش برابر الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. او در این متن آورده است:

بار دیگر از هواداران عزیز و همه پرسپولیسی ها عذرخواهی کرده و تأکید می کنم مسئولیت باخت بر عهده بنده است. این ناکامی علل مختلف و متعدد داشت که شرح آن مفصل است. فقط باید اشاره کنم بازیکنان تیم در این سال ها تاریخ سازی کرده و معادلات فوتبالی را با همت و تلاش خود بر هم زدند، در این هفته ها سخت تلاش کردند و الان به شدت ناراحت اند.

به زودی مفصل با هوادارن عزیز و اصحاب رسانه سخن گفته و پاسخگو خواهیم بود. تلاش می کنیم از ناکامی درس گرفته و به شرطی پیروز می شویم از تهدید فرصت بسازیم. می دانم در این فوتبال برای دبل هت تریک قهرمانی کارمان بسیار سخت تر از قبل است اما برای جبران و شادی دل هواداران دوباره دست روی زانوهای خود گذاشته و با توکل به خداوند و حمایت هواداران عزیز و تلاش مضاعف، بلند خواهیم شد. ضمن عذرخواهی وظیفه دانستم از هواداران عزیز و کارشناسان و رسانه هایی که از دیشب تا به امروز حمایت کرده اند تقدیر و تشکر کنیم. این زیبایی ها و معرفت را به خاطر می سپاریم. دعا کنید شرمنده تان نشویم. ما می جنگیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل محمدی: ناکامی ما علل متعددی داشت، برای دبل هت تریک قهرمانی کار سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: ناکامی ما علل متعددی داشت، برای دبل هت تریک قهرمانی کار سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید