باید در جام حذفی تمرکز داشته باشیم، با تیمی گمنام بازی داریم

به گزارش ورزش و تندرستی، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از ملاقات پرسپولیس و ویستا توربین تهران در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور گفت: جام حذفی را در پیش داریم. اولین بازی جام حذفی است و در این جام نکته مهم داشتن تمرکز و غافلگیر نشدن است. مقابل یک تیم ناشناخته بازی داریم که قطعاً با انگیزه بالایی در این بازی خواهند داشت.

باید در جام حذفی تمرکز داشته باشیم، با تیمی گمنام بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قطعا کوشش زیادی می نمایند تا بازی خوبی انجام دهند. باید تمرکز خوبی داشته باشیم. در جام حذفی اگر غفلت کنید و تمرکزتان را از دست بدهید جام را از دست می دهید. فقط پنج بازی تا رسیدن به جام حذفی فاصله هست و همه دیدارها نیاز به تمرکز دارد. احترام ویژه ای برای تیم حریف قائلیم و امیدوارم که فردا بازی وبی انجام دهیم.

وی تاکید نمود: با تیمی که قطعا دفاع خواهد نمود بازی می کنیم. امیدوارم بازیکنان بدانند که هیچ بازی آسیانی وجود ندارد. تیم ها به همدیگر در فوتبال ایران نزدیک شده اند که از فاصله گل ها هم در هر بازی یک الی دو است. این بازی را می توانیم خوب برگزار کنیم اگر تمرکز و کوشش دسته جمعی و زیادی کنیم.

گل محمدی درباره شگفتی های جام حذفی یادآور شد: اگر غفلت کنیم و غافل شویم چنین دیدارهایی می تواند ما را به دردسر بیندازد.

وی درباره ماموریت نیمه کاره خود برای کسب جام حذفی گفت: جام خیلی مهمی است. هر سال سه جام در لیگ فوتبال کشور داریم که جام حذفی مهم است چون سهمیه آسیایی را به همراه دار.د قطعا تیم ها از این جام برای میانبر استفاده می نمایند. تیم های میانه لیگ امید زیادی برای کسب سهمیه آسیا خواهند داشت. جام حذفی برای ما ارزشمند استو برای کسب ان تا آخرین توان می جنگیم.

او درباره صحبت های انجام شده در نشست خبری دیروز استقلالی ها که عنوان نموده بودند در قهرمانی های قبلی به پرسپولیس یاری شده بود، گفت: درباره این موضوع علیرضا اشرف شرح می دهد.

یحیی درباره فرایند رو به رشد فنی پرسپولیس در هفته های گذشته لیگ برتر و نوع نگاه او به بازی با ویستا توربین توضیح داد: در مجموع تیم خوبی هستیم. ذهنیت بازیکنان ما اینقدر قوی است که خیلی از مسائل و سختی هایی که در این فصل داشتیم با سخت کوشی و کوشش زیاد پشت سر گذاشتیم. به هر حال بازیکنان نو نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند.

سرمربی پرسپولیس گفت: به بازیکنانم گفتم نیاز به باور بیشتر داریم. باید بدانیم از لحاظ فنی یکی از تیم های خوب لیگ برتر هستیم. فرایند رو به رشد را داریم احساس می کنیم که نسبت به هفته های اول لیگ برتر بهتر شده ایم. کوشش زیادی هم انجام شده است. در باشگاه هم کوشش زیادی می گردد تا با آرامش کارمان را پیش ببریم.

او با اشاره به مشکل زمین تمرین پرسپولیس گفت: دو سه ماه است دنبال زمین تمرین مناسب هستیم. باید این مسائل رفع گردد. تیمی هستیم که روی زمین کار تاکتیکی می کنیم و چمن خوب برای تمرین به تیم یاری ویژه ای می نماید. اعتماد زیادی در پرسپولیس به همدیگر داریم و امیدواریم بتوانیم به فرایند را بهتر کنیم.

یحیی درباره احتمال حضور پیغام نیازمند در جابجایی زمستانی یادآور شد: راجع به جابجایی الان وقت صحبت کردن از آن نیست چونکه تمرکز تیمی واقعا برایمان مهم است.

او درباره اینکه آیا از بازیکنان ذخیره استفاده خواهد نمود یا به اصلی فرصت می دهد اعلام نمود: در فشردگی لیگ برتر به سر می بریم و اختلافی بین نیمکت و بازیکنان اصلی وجود ندارد. امروز هم در تمرین با ترکیبی متفاوت بازی کردیم که راضی بودیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باید در جام حذفی تمرکز داشته باشیم، با تیمی گمنام بازی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید در جام حذفی تمرکز داشته باشیم، با تیمی گمنام بازی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید