منفی شدن سهام اپل با رای دادگاه Epic Games

به گزارش ورزش و تندرستی، سهام شرکت اپل بعد از دادگاه اپیک گیمز با بیش از 3 درصد افت روبرو شد.

منفی شدن سهام اپل با رای دادگاه Epic Games

به گزارش خبرنگار ، چند روز قبل تصمیم دادگاه Epic و Apple به وسیله قاضی ایوان گونزالس راجرز منتشر شد. گفته می گردد شرکت Epic برنده شده است، زیرا قاضی تشخیص داد که توسعه دهندگان می توانند با دور زدن سیستم اپل، مشتریان خود را به سایر سیستم های پرداخت درون برنامه ای هدایت نمایند.

اپل توسعه دهندگان را مجبور به استفاده از پلتفرم خود (فقط از پلتفرم خود) کرد تا بتواند 30 ٪ عایدی پرداخت درون برنامه ای را دریافت کند.

مالیات بسیار بالای اپل از توسعه دهندگان

بعضی از شرکت های دیگر مانند Netflix و Spotify از به اصطلاح مالیات اپل شکایت نموده و مشتریان خود را از پرداخت اشتراک درون برنامه ای منع نموده اند. در حالی که اپل دیگر نمی تواند توسعه دهندگان را از پیوند دادن به سیستم عامل های پرداخت جایگزین منع کند، سهام این شرکت پس از انتشار حکم 5.10 دلار یا 3.31 درصد کاهش یافت و به 148.97 دلار رسید.

البته در نهایت تعیین نشد که دقیقا کدام طرف برنده شد، چون قاضی به اپل گفت که این شرکت انحصارطلب نیست. علاوه بر این، قاضی درخواست Epic برای مجبور کردن اپل به بارگیری فروشگاه برنامه اپیک در آیفون را نادیده گرفت و حکم کرد که این شرکت شرایط قرارداد خود با اپل را نقض نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "منفی شدن سهام اپل با رای دادگاه Epic Games" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منفی شدن سهام اپل با رای دادگاه Epic Games"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید