مقاله: پارک بیکن هیل در ویکتوریا کانادا را بشناسیم

به گزارش ورزش و تندرستی، گوداکر (Goodacre) و دریاچه های آبنما، واقع در پارک بیکن هیل، قسمت های اصلی گردهمایی ها در میان درختان به شمار رفته و پرندگان آبی مانند اردک ها، طاووس ها، مرغ ماهیخوار آبی و پرندگان شکاری مانند عقاب ها نیز در آن ها زیاد جمع می شوند. یک مزرعه بچه ها با باغ وحشی مناسب نوازش حیوانات نیز در بیکن هیل وجود دارد. این مزرعه تمام کوشش خود را می نماید تا تجربه ای جذاب از تعامل با حیوانات را برایبچه ها و عظیمسالان رقم بزند. در اینجا سرگرمی های گوناگونی در قالب آموزش برای کل خانواده طراحی شده است. این پارک عظیم ویکتوریا همچنین یک مقصد بسیار محبوب برای رویدادها و جشنواره های گوناگون به شمار می رود. سن عظیمی به نام کمرون بند شِل (Cameron Bandshell) مخصوص اجراهای موسیقی و زمین های چمن روباز متعدد از دیگر امکانات اینجا هستند. همزمانی که از پیک نیک و یا یک رویداد عمومی لذت می برید، می توانید سوار یکی از ارابه های اسب شده و از تورهای گردشی نیز استفاده کنید.

مقاله: پارک بیکن هیل در ویکتوریا کانادا را بشناسیم

پارک بیکن هیل در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا واقع شده اینجا پارکی با انواع تفریحات، رویدادها، باغ ها، استخرها، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، محوطه های مناسب پیک نیک و غیره بوده و بسیاری افراد هر ساله به آنجا سفر مینمایند تا از زیبایی های طبیعی آن لذت ببرند. نام این پارک از دو چراغ دریایی بالای کوه بیکن گرفته شده است. چراغ غربی مثلثی آبی و دیگری مربعی سبز داشت. اگر دریانوردی می توانست مربع را از میان مثلث ببیند، این به معنی دردسر بود.

شهر ویکتوریا با آب و هوای معتدلی که دارد، باعث ظهور باغ هایی زیبا و افسونگر با شهرت جهانی در این شهر شده است. در سال 2015 شبکه بین المللی گردشگری باغ ها، ویکتوریا را مقصد باغی بین المللی سال بیان کرد. مطمئناً شما هم با گردشی در پارک بیکن هیل (Beacon Hill) علت این انتخاب را درک خواهید نمود! پارک بیکن هیل یکی از جاذبه های رایگان و عالی شهر ویکتوریا بوده و برای آن دسته افرادی که شهر را باپیاده روی گردش می نمایند بسیار مناسب است. این پارک در فاصله کمی از لنگرگاه داخلی، بخش خرید مرکز شهر، خیابان دالاس و بسیاری از جاذبه های اصلی شهر واقع شده است.

منبع مقاله: پارک بیکن هیل در ویکتوریا کانادا را بشناسیم

به "مقاله: پارک بیکن هیل در ویکتوریا کانادا را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک بیکن هیل در ویکتوریا کانادا را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید