مجیدی: بسیار برتر از پرسپولیس بودیم، استقلال باید برنده بازی می شد

به گزارش ورزش و تندرستی، تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت در نیمه نخست موقعیت های بسیار زیادی داشتیم و باید در همان نیمه برنده بازی می شدیم.

مجیدی: بسیار برتر از پرسپولیس بودیم، استقلال باید برنده بازی می شد

فرهاد مجیدی پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بسیار بازی خوبی را مشاهده کردیم و قطعا طرفداران دو تیم از تماشا این مسابقه لذت بردند. ما شیوه درستی را برای این بازی در نظر گرفتیم و بازیکنانم تمام کوشش خود را کردند.

وی ادامه داد: موقعیت های بسیار زیادی برای گلزنی در این ملاقات داشتیم اما پرسپولیس از تک موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید. ما هم پس از دریافت گل تغییر سیستم دادیم و به گل رسیدیم. برنده این بازی از نظر من طرفداران بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما باید در نیمه اول کار را تمام می کرد. داور در نیمه اول یک پنالتی 100درصد برای ما نگرفت اما قصد ندارم بیش از این در مورد داوری صحبت کنم.

وی در مورد حواشی نیمکت پرسپولیس گفت: در این خصوص باید از خود گل محمدی سوال کنید ولی این اتفاق طبیعی و به خاطر استرس بازی است. این موضوع در مجموع تاثیری روی بازی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال باید تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگد و هیچ راه دیگری نداریم.

مجیدی در مورد تعویض های خود در این مسابقه گفت: ما اصلا نمی خواستیم شکست بخوریم و برای همین در دقایق انتهای کاملا هجومی شدیم و این تغییر سیستم ما جواب داد.

وی در مورد ترکیب دفاعی خود در این مسابقه گفت: من در این مسابقه سه مهاجم را در ترکیب قرار دادم و نمی دانم چرا می گویید ترکیب من دفاعی بوده است. آماده ترین بازیکنانم را در این مسابقه در ترکیب قرار دادم.

مجیدی درخصوص اظهارات رضا درویش و اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده او با داور در ارتباط است، گفت: این سوال را از خودشان بپرسید و من نباید نظر بدهم.

وی در مورد اینکه چرا مهاجمان استقلال از موقعیت ها به درستی استفاده نمی نمایند، گفت: با این سوال کاملا موافقم و شاید این موضوع به من برمی شود و باید این مشکل را رفع کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما برای دومین بار بود که از یک تیم عقب افتاده بودیم و این نکته مثبت تیم من است. ما نیمه اول بسیار برتر از پرسپولیس بودیم و خلاف جریان بازی گل خوردیم.

وی ادامه داد: آمار تیم من فوق العاده است و در 22 هفته فقط 3 گل در جریان بازی دریافت نموده ایم. خوشحالم با تغییر سیستم توانستیم در این مسابقه بازنده نباشیم.

مجیدی در انتها برای تمام مردم ایران در سال نو آرزوی سلامتی کرد.

نود و هشتمین دربی مرکز بین تیم های پرسپولیس و استقلال عصر پنجشنبه برگزار گردید و در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مجیدی: بسیار برتر از پرسپولیس بودیم، استقلال باید برنده بازی می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: بسیار برتر از پرسپولیس بودیم، استقلال باید برنده بازی می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید