قهرمانی صنایع مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد با راهنمایی پلنگ جویبار

به گزارش ورزش و تندرستی، علی سوادکوهی دارنده مدال نقره آسیا در فینال لیگ کشتی آزاد مقابل نایب قهرمان المپیک توکیو از بلاروس پیروز شد.

قهرمانی صنایع مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد با راهنمایی پلنگ جویبار

به گزارش گروه ورزشی ورزش و تندرستی، تیم صنایع مازندران با کسب ششمین پیروزی در ملاقات فینال لیگ کشتی آزاد، پیروز به شکست تیم فولادین ذوب آمل و کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

در جریان مبارزه وزن 79 کیلوگرم فینال لیگ برتر کشتی آزاد، علی سوادکوهی از تیم صنایع مازندران و دارنده مدال های نقره و برنز آسیا مقابل ماگومد حبیب ماگمدوف دارنده مدال نقره المپیک توکیو در وزن 74 کیلوگرم، در حالی که تا ثانیه های خاتمهی 5 بر 3 عقب بود، پیروز به خاک کردن حریف عنوان دار خود شد و با نتیجه 5 بر 5 به رجحان رسید.

اما حریف بلاروس یک ثانیه پس از خاتمه زمان مبارزه پیروز شد ساروی را روی پل ببرد اما داور امتیازی به او نداد. با اعتراض مربیان تیم فولادین ذوب آمل و رد چلنج آن ها پس از بازبینی فیلم، ساروی یک امتیاز دیگر گرفت تا این مبارزه سخت و حساس را 6 بر 5 به سود خود به خاتمه برساند و پنجمین پیروزی را از آن تیم رضا یزدانی کند.

پس از این مبارزه نیز احمد بذری در 86 کیلوگرم با شکست قاطع 11 بر صفر هادی وفایی پور، ششمین پیروزی را برای صنایع بدست آورد تا تیم رضا یزدانی قهرمانی خود در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد را مسجل کند.

در دیگر مبارزه های برگزار شده ملاقات فینال، در وزن 57 کیلوگرم عباس گادژی ماگمدوف دارنده مدال طلای دنیا از روسیه مقابل رضا اطری آزادکار حرفه ای تیم ملی از تیم آمل با نتیجه قاطع 10 بر صفر به رجحان رسید.

در وزن 61 کیلوگرم رحمان عموزاد رحمان عموزاد دارنده مدال های طلای نوجوانان و جوانان دنیا از تیم صنایع مقابل پیمان نعمتی با نتیجه قاطع 10 بر صفر صاحب رجحان شد.

در وزن 65 کیلوگرم فرزاد عموزاد دارنده مدال طلای جوانان دنیا از تیم صنایع مازندران در یک مبارزه سخت در حالی که 2 بر صفر از مرتضی قیاسی نماینده وزن 65 کیلوگرم ایران در المپیک توکیو، عقب بود در خاتمه با نتیجه 2 بر 2 به رجحان رسید تا تیم صنایع صاحب سومین پیروزی پیاپی گردد.

در وزن 70 کیلوگرم عرفان الهی دارنده مدال طلای جوانان دنیا 2021 و نماینده ایران در مسابقات دنیای نروژ، مقابل ماگومد رسول گاژی ماگمدوف روس و دارنده 2 مدال طلای دنیا از تیم صنایع مازندران با نتیجه 6 بر صفر بازنده شد تا چهارمین مبارزه نیز به سود صنایع گردد.

در وزن 74 کیلوگرم، تیمور بیژوئف روس و دارنده مدال برنز دنیا 2021 مقابل جمال عبادی از تیم صنایع مازندران با نتیجه 6 بر صفر به رجحان رسید تا اولین پیروزی تیم فولادین ذوب آمل در مبارزه پنجم بدست بیاید.

با توجه به 2 پیروزی بعدی ساروی و بذری قهرمانی تیم صنایع مازندران با کسب شش پیروزی قطعی شد.

راهنمایی تیم صنایع بر عهده رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلای دنیا و راهنمایی تیم فولادین ذوب آمل بر عهده مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد بود.

فولادین ذوب آمل صفر - صنایع مازندران 1 (اسامی تیم آمل در ابتدا آمده است):

57 کیلوگرم: رضا اطری صفر - عباس گادژی ماگمدوف، برنده 10

61 کیلوگرم: پیمان نعمتی صفر - رحمان عموزاد 10

65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی 2 - فرزاد عموزاد 2(برنده)

70 کیلوگرم: عرفان الهی صفر - ماگومد رسول گاژی ماگومدوف 6

74 کیلوگرم: تیمور بیژویف 6 - جمال عبادی صفر

79 کیلوگرم: ماگومد حبیب کادی ماگمدوف 5- علی سوادکوهی 6

86 کیلوگرم: هادی وفایی پور صفر - احمد بذری 11

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قهرمانی صنایع مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد با راهنمایی پلنگ جویبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی صنایع مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد با راهنمایی پلنگ جویبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید