شهردار جوان اسدآباد معرفی گردید

به گزارش ورزش و تندرستی، خبرنگاران/همدان شورای اسلامی شهر اسدآباد سیدعلی باب الحوائجی را با هفت رای به اسم شهردار تازه شهر اسدآباد انتخاب کرد.

شهردار جوان اسدآباد معرفی گردید

به گزارش ورزش و تندرستی ،سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد در نشست با اصحاب رسانه از انتخاب علی باب الحوائجی به وسیله اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد به اسم شهردار اطلاع داد و گفت: سیدعلی باب الحوائجی متولد 1368 از همدان و دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و دانشجوی دکترای معماری بوده و در حال حاضر کارمند رسمی و قطعی دانشگاه بوعلی همدان و مدرس دانشگاه و مسئول دفتر دپارتمان حقوق عمران دانشگاه بوعلی است و هم اکنون در حال دفاع از تز دکترای خود است.

حمید مرادی ضمیر جوان گرایی ،انگیزه ،پاک دستی ، تعهد ،تخصص، اخلاق مداری سابقه کار در شهرداری و شورای شهر را از جمله ملاک های شورای اسلامی شهر اسدآباد در انتخاب شهردار برشمرد و بیان نمود: باب الحوائجی علاوه بر ویژگی های فوق یک برنامه مدیریتی علمی به دور از برنامه های سنتی را ارائه داد که این امر رجحان وی را نسبت به دیگر گزینه ها نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز شهرداری اسدآباد نتوانسته است یک مدیریت علمی بویژه در امور اقتصادی و حسابداری را پیاده کند که امیدواریم با انتخاب باب الحوائجی کشتی به گل نشسته شهرداری اسدآباد که در سال های گذشته نتوانسته رضایت شهفرایندان را جلب کند را با برنامه های شورای اسلامی شهر نجات دهد.

مرادی ضمیر در ادامه با اشاره به فرایند انتخاب شهردار اسدآباد به وسیله اعضای شورای اسلامی شهر گفت: بعد از حدود 20 جلسه رسمی از آغاز به کار شورای اسلامی تازه تا به امروز و هم 20 جلسه غیر رسمی قبل از آغاز به کار شورای اسلامی در رابطه با انتخاب شهردار و گزینه شهرداری جلسه گذاشتیم که هر جلسه 4 تا 5 ساعت به طول انجامید.

مرادی ضمیر با اشاره به اینکه 100 ساعت برای انتخاب شهردار اسدآباد اعضای شورای اسلامی وقت گذاشته و گزینه ها را تجزیه و تحلیل نموده اند اضافه کرد: از اعضای شورا و شهفرایندان و مسئولین درخواست کردیم برای گزینه شهرداری هر فردی را که احساس می نمایند می تواند برنامه و اهداف شهرداری را به نتیجه برساند به ما معرفی نمایند که در این رابطه 38 نفر به اعضای شورای اسلامی شهر معرفی گردید.

وی بیان نمود: با تجزیه و تحلیل موارد معرفی گردیده 16 نفر از گزینه ها باقی ماند که با تجزیه و تحلیل یک یک رزومه کار و ویژگی های این موارد گزینه های نهایی برای انتخاب شهردار شهر به شش نفر رسید.

مرادی ضمیر خاطر نشان کرد:علیرضا فعله گری شهردار سابق اسدآباد، دکتر سید علی باب الحوائجی ،مهندس بهرنگ دادور شهردار سابق درود و الیگودرز لرستان ،ایرج حیدری ،یزدان سبزه ای و احمد محمدی شهردار سابق کبودراهنگ شش گزینه نهایی برای انتخاب شهردار اسدآباد بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شهردار جوان اسدآباد معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار جوان اسدآباد معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید