برگزاری دومین همایش ملی زندگی دانشجویی؛ فراغت، سلامت و تاب آوری در دانشگاه بوعلی سینا

به گزارش ورزش و تندرستی، خبرنگاران/همدان معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری دومین همایش زندگی دانشجویی؛ فرصت ها و تهدیدها اطلاع داد.

برگزاری دومین همایش ملی زندگی دانشجویی؛ فراغت، سلامت و تاب آوری در دانشگاه بوعلی سینا

دکتر اسدالله نقدی در گفت وگو با ورزش و تندرستی، اظهار کرد: اولین دوره همایش ملی زندگی دانشجویی، فرصت ها و تهدیدها در تیرماه 98 با موفقیت و استقبال بسیار، به وسیله کارشناسان، مدیران و دانشجویان برگزار گردید.

نقدی توضیح داد: دانشگاه بوعلی سینا در سال 98 به منظور پرداختن به مسائل زیست دانشجویی، در کنار ارائه خدمات رفاهی و صنفی شامل؛ اسکان، تغذیه، سلامت، ورزش و خدمات مشاوره و بهداشت، مسائل اجتماعی و روانی و به صورت کلی هر آنچه به مسائل زندگی دانشجویی در خوابگاه، دانشگاه و در دوران دانشجویی مربوط می گردد، به بحث و گفتگو کارشناسی گذاشت.

وی ادامه داد: دومین همایش ملی زندگی دانشجویی با توجه به شیوع کرونا و مسئله سلامت روانی، اجتماعی و سلامت جسمی و اهمیت موضوع فراغت و به ویژه تاب آوری در شرایط بحران های اجتماعی و مدیریت پیامدها و تبعات این شرایط به مسئله سلامت و تاب آوری، اختصاص داده و محور عمده و اصلی همایش، سلامت، تاب آوری و فراغت شد.

دبیر علمی دومین همایش زندگی دانشجویی؛ سلامت، فراغت و تاب آوری، اظهار داشت: همه حوزه های مربوط به زیست و زندگی دانشجویی در محورهای مورد توجه همایش لحاظ شده و روز یکشنبه، بیست و یکم شهریور 1400 برگزار خواهد شد.

نقدی عنوان نمود: در کنار پنل اصلی کنفرانس و ارائه مقالات، کارگاه هایی برای کارکنان دانشگاه ها با امتیاز بازآموزی و ارائه گواهی معتبر و برای دانشجویان در مورد مقابله با پیامدهای روانی زیستن در شرایط بحرانی و کرونایی و دوری دانشجویان از دانشگاه ها بعلاوه نقش ورزش و فراغت در تاب آوری و کارگاهی هم به آشنایی دانشجویان با فضا و فرصت های کسب و کار و اشتغال در صنعت بیمه کشور، برنامه ریزی شده است.

وی لینک کنفرانس مجازی افتتاحیه، کارگاه ها و اختتامیه را http://vc.basu.ac.ir/stulife و لینک کنفرانس مجازی ارائه مقالات برتر را http://vc.basu.ac.ir/conf1/ برشمرد و گفت: برای شرکت در همایش و کارگاه ها ضروری است ابتدا به وسیله سایت همایش به نشانی

http://dormitory.basu.ac.ir/fa/

و لینک کاربران ثبت نام صورت گیرد و سپس در قسمت کارگاه آموزشی، کارگاه های مورد علاقه انتخاب گردد.

معاون دانشگاه بوعلی اظهار داشت: شرکت در این کارگاه ها بدون هزینه و با ظرفیت محدود بوده

و همایش به علت شرایط شیوع کرونا و حفظ سلامت شرکت کننده ها و فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی به صورت مجازی و برخط(online) به وسیله نرم افزار Adobe Connect برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری دومین همایش ملی زندگی دانشجویی؛ فراغت، سلامت و تاب آوری در دانشگاه بوعلی سینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین همایش ملی زندگی دانشجویی؛ فراغت، سلامت و تاب آوری در دانشگاه بوعلی سینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید