سریال و پخش خانگی

جی. جی. آبرامز مادام ایکس دی سی را به سریال تبدیل می نماید

جی جی آبرامز در پروژه مادام ایکس از یاری آنجلا رابینسون بهره می برد که نویسندگی و تهیه کنندگی این پروژه را هم بر عهده دارد. رابینسون پیش از این با تلویزیون پارامونت یک قرارداد کلی داشت اما همه چیز را رها کرد و به برادران وارنر و شرکت بد ربات پیوست تا در...

23 مرداد 1400

پدرام شریفی و بازی های تاثیرگذارش

پدرام شریفی در آخرین آثار خود هم گناه، می خواهم زنده بمانم و بی همه چیز بازی های خوبی داشته است.

4 مرداد 1400

مهاجرت چهره های معروف به دامن روستا

آشنایی با چند چهره معروف که زندگیشان را از شهر به روستا منتقل کردند و گفت و گو با پروانه معصومی که به ما از تجربه 27 سال زندگی در یکی از روستاهای شمالی کشور می گوید.

1 مرداد 1400

بازیگر نون.خ: آقاخانی خنده زورکی نمی خواهد!

سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی اولین بار نوروز 98 از تلویزیون پخش شد و پس از استقبال مخاطبان در فصل های دوم و سوم ادامه یافت و اکنون جزو مجموعه های محبوب تلویزیون است. یکی از بازیگران کرمانشاهی که سعید آقاخانی از حضور او در این سریال استفاده کرده،...

16 اسفند 1399

بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران و مجرد است که با سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها معروف شد و با تیپ و پوشش نامتعارف در اکران خصوصی فیلم مسخره باز جنجال به پا کرد.

3 بهمن 1399

10 شخصیت کلیدی منک فینچر که باید بشناسید

دیوید فینچر پس از یک وقفه طولانی با فیلم سینمایی منک (Mank) به ساخت آثار سینمایی بازگشته؛ اثری درباره یک فیلم نامه نویس شاخص در هالیوود اوایل دهه 1940.

29 دی 1399

نرم افزار اکوپایا در دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد

مراسم گردهمایی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه فردوسی مشهد در نخستین روز خود با حضور دانشجویان دختر برگزار گردید در این مراسم ازنرم افزار اکوپایا رونمایی شد.

12 آبان 1398

خالق مرد عنکبوتی، صاحب خیابان می گردد

انجمن شهر نیویورک درخواست نام گذاری یک خیابان به اسم استن لی، از مشاهیر سینمای مارول و کمیک را تایید کرد.

5 شهریور 1398

فروش 900 میلیون دلاری علاءالدین در گیشه دنیا

آی سینما: علاءالدین محصول جدید دیزنی که از اواخر ماه می در سراسر جهان اکران شده، به مرز 900 میلیون دلار فروش در گیشه جهان رسید. این فیلم بازسازی سینمایی و غیر انیمیشن از انیمیشن کلاسیک دیزنی به همین نام است.

23 مرداد 1398

باکس آفیس؛ فیلم های ضعیف اما برنده گیشه

فروش فیلم انتقام جویان: پایان بازی در باکس آفیس جهانی به دو میلیارد دلار رسید و برای دومین هفته حاکم بلامنازع سینماها بود. فقط دوازده روز از پخش جهانی انتقام جویان: پایان بازی گذشته و فیلم توانسته همین الان لقب دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما را با 2 میلیارد...

27 تیر 1398

اردبیل میزبان دور بعدی جشنواره تولیدات استانی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، در دیدار اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و علی ملااحمدی مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل، نامه درخواست میزبانی جشنواره تولیدات مرکز تقدیم علی دارابی معاون امور استان ها شد.

6 تیر 1398

سریال طنز شبکه پنج دوباره وارد روند فراوری شد، سیناپس نوشته شد

مهران مهام تهیه کننده تلویزیون در مصاحبه با خبرنگاران درباره سریال 26 قسمتی روزهای خوش که پیش از این سیناپس آن به نگارش رسیده بود، بیان نمود: سیناپس این سریال به نگارش رسیده است و ما منتظریم تا فیلمنامه هم نوشته گردد.

30 دی 1397