اخبار مجلس

یوسفی: لزوم نگاه عادلانه به همه استان ها در توزیع اعتبارات بخش عمرانی بودجه 1401

خبرنگاران - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم نگاه عادلانه به همه استان ها در توزیع اعتبارات بخش عمرانی بودجه 1401 گفت: دولت باید تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام را در اولویت قرار داده و زمان بندی تعیینی جهت تکمیل و بهره برداری از آنها تعیین...

22 بهمن 1400

پایان طرح تفصیلی شهر بندرعباس به تصویب رسید

خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان از تصویب طرح تفصیلی شهر بندرعباس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان، اطلاع داد.

13 بهمن 1400

ادامه اعتراض ها به ممنوعیت سفر به ایران

رییس جامعه تورگردانان ایران در ادامه اعتراض به مصوبه ممنوعیت و محدودیت سفر به ایران برای 15 روز، گفت: این مصوبه علاوه بر ممنوعیت سفر از 12 کشور به ایران، فقط ورود جهانگردان خارجی را ممنوع نموده و برای دیگر مسافران محدودیتی قائل نشده است. آیا فقط جهانگرد...

7 بهمن 1400

موافقت آ.سه.آن با پیوستن ایران به این سازمان

توجه ایران به این منطقه در حال رشد می تواند منافع کشور را در پی داشته باشد و مانع پیشی گرفتن رقبای ایران در صحنه منطقه جنوب شرق آسیا گردد. از همین رو ایران در سال 92 پیشنهاد پیوستن به آ.سه.آن را ارائه نموده بود.

4 بهمن 1400

گلایه از عدم توجه مجلس به لایحه دولت

نزدیک به یک دهه از تدوین لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت می گذرد لایحه ای که در صورت تصویب، دستگاه قضا قادر خواهد بود برای عاملان خشونت خانگی، مجازات کیفری مشخص کند و حالا پایان پس از یک دهه انتظار لایحه منع خشونت علیه زنان در برابر خشونت با 57 ماده...

26 فروردین 1400

ساماندهی واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری در دستور کار نهاده شد

دبیر کارگروه مدیریت پسماند استان تهران با اشاره به مصوبات پنجاه و دومین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان تهران گفت بر اساس تصمیم اتخاذ شده واحدهای بازیافت پسماندهای خشک ری ساماندهی می گردد.

22 بهمن 1399

بودجه پیشنهادی دولت برای دانشگاه فردوسی مشهد 5982 میلیارد و 227 میلیون ریال است

براساس لایحه پیشنهادی دولت به مجلس برای بودجه 1400، بودجه دانشگاه فردوسی مشهد 5 هزار و 982 میلیارد و 227 میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

18 دی 1399

42 پروژه بیش از یک میلیاردی در شورای شهر اصفهان بررسی می شود

به گزارش خبرنگاران، ندا واشیانی پور ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله فجر انقلاب اسلامی و با تاکید بر اینکه این ایام فرصت مناسبی برای یادآوری اتحاد، همبستگی و وحدت ملت ایران است، گفت: باید توجه داشت که هر ساله دهه فجر...

29 فروردین 1399

عباسی: بودجه سال 99 پیش از انتها سال به اتمام می رسد ، جلسات مجلس سه شیفت می گردد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: قطعا این بودجه تا انتها سال آنالیز و به تصویب خواهد رسید . این امکان وجود دارد مجلس در روزهای پنجشنبه هم جلسه داشته باشد.

23 فروردین 1399

از عملیات بارورسازی ابرها تا ضرر یارانه 72هزارتومانی برای مردم

ضرر یارانه 72هزار تومانی برای مردم، ترفند قاچاقچیان موادمخدر در برابر کروناویروس، بودجه 30هزار میلیاردی شهرادی تهران، واکنش سازمان هواشناسی به بارورسازی ابرها، تحصیل 30 درصد دانش آموزان تهرانی در مدارس غیردولتی، اعزام هواپیمای اختصاصی برای بازگشت...

1 فروردین 1399

اظهارنظر نماینده مجلس درباره پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد مورد آنالیز قرار گرفته و تذکر لازم داده شده است.

3 دی 1398

رئیس سازمان برنامه و بودجه ارزش یارانه های پنهان و آشکار را اعلام کرد

خبرنگاران؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه میزان یارانه های پنهان و آشکار به یک هزار و 300 هزار میلیارد تومان می رسد، گفت: یارانه های پنهان و آشکار، مالیات و دارایی های دولت، منابع جایگزین درآمدهای نفتی در سال آینده خواهند بود. ...

1 آذر 1398

رفتار دولت ترامپ با کرد های سوریه بی شرمانه است

نماینده مجلس سنای آمریکا رفتار دولت ترامپ با نیرو های کُرد سوریه را محکوم و آن را بی شرمانه توصیف کرد.

27 آبان 1398

از دور زدن قانون هوای پاک تا دستگیری دانشجوی قلابی

خودروسازان به دنبال دور زدن قانون هوای پاک، کمبود معلم، تهران را تهدید می کند، دستگیری دانشجوی قلابی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اقلام مجاز و غیرمجاز در بوفه مدارس، چه مجازاتی در انتظار پزشکان فراری از کارتخوان است؟ و جزئیات ودیعه رایگان بیدود برای...

29 مهر 1398

تفلیس همچنان ناآرام؛ نگاهی به اعتراضات سیاسی در گرجستان

پنجشنبه شب گذشته نیروهای غربگرای مخالف دولت گرجستان در اعتراض به سفر هیئت مجلسی روسیه به این کشور در برابر مجلس گرجستان در تفلیس تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند که با مداخله پلیس به خشونت کشیده شد.

18 مرداد 1398

لایحه عضویت ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا - اقیانوسیه تصویب شد

نمایندگان مجلس با لایحه عضویت ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا- اقیانوسیه موافقت کردند.

14 مرداد 1398

اولین جلسه مجلس افغانستان به درگیری کشیده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، گروهی از نمایندگان مجلس افغانستان که اکثر آنها را زنان تشکیل می دادند امروز یکشنبه مانع از برگزاری جلسه مجلس به ریاست میر رحمان رحمانی شدند.

2 مرداد 1398

رییس مجلس بوسنی بر گسترش همکاری ها با ایران تاکید نمود

بلگراد-خبرنگاران- رئیس مجلس نمایندگان بوسنی و هرزگوین با یادآوری اهمیت روابط محبت آمیز و خوب، بر گسترش همکارهای دو جانبه در زمینه های مختلف و در راستای منافع دو ملت تاکید نموده است.

1 مرداد 1398

سلطانی فر: فدراسیون فوتبال مشغول آنالیز گزینه های مختلف برای سرمربیگری تیم ملی است، در حد توان از بسکتبال حمایت می کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود به جام جهانی بر اساس آیین نامه پاداشی ندارد ولی وزارت ورزش در حد توان از تیم ملی بسکتبال تقدیر خواهد نمود.

26 خرداد 1398

شکست دوباره ترامپ در کسب بودجه لازم برای ساخت دیوار مرزی مکزیک

به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، مجلس سنای آمریکا روز پنج شنبه برای جلوگیری از دومین تعطیلی دولت فدرال در این کشور لایحه بودجه و امنیت مرزی را تصویب کرد.

23 خرداد 1398
تعداد: (24)