گل محمدی: این مسابقات نوجوانان خیانت به بوکس است!

به گزارش ورزش و تندرستی، سرپرست سابق تیم ملی بوکس از نحوه برگزاری رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان انتقاد کرد.

گل محمدی: این مسابقات نوجوانان خیانت به بوکس است!

به گزارش ورزش و تندرستی، رقابت های بوکس قهرمانی کشور نوجوانان از روز 17 آبان ماه به میزبانی استان همدان در حال برگزاری است و نفرات برتر این مسابقات در اردوهای تیم ملی شرکت می نمایند که با این وجود، با انتقاداتی از سوی برخی کارشناسان و اهالی بوکس روبرو شده است. انتقاداتی که از نحوه برگزاری این رقابت ها می گردد و تا حدودی نیز درست است.

عیسی گل محمدی در گفت و گو با ورزش و تندرستی در خصوص برگزاری این دور از رقابت های بوکس قهرمانی کشور نوجوانان شرح داد: متاسفانه این مسابقات که به عنوان انتخابی تیم ملی برگزار می گردد به هیچ عنوان یاری نماینده نیست و باید در نحوه برگزاری این رقابت ها تجدید نظر گردد که به دلیل نبود افراد کار کشته بوکس در فدراسیون، نمی توانند این تصمیمات را به صورت درست بگیرند.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس در ادامه اضافه نمود: تاریخ تولدی که فدراسیون برای شرکت کردن بوکسورها اعلام نموده درست نیست، این تاریخ تولدها یک سال دیرتر از تاریخ تولدی است که آیبا اعلام نموده و با این وجود علنا ما نمی توانیم بیش از یک سال این نوجوانان و جوانان را در تیم های رده های پایه داشته باشیم، مسئله ای که نوعی خیانت به بوکس است. هدف ما از رقابت های رده های سنی پایین آینده سازی است نه آینده سوزی!

سرمربی سابق تیم های ملی بوکس در ادامه انتقاداتش از فعالیت های فدارسیون اظهار کرد: افرادی که الان در فدراسیون هستند، هیچکدام رزومه بوکس ندارند و نتیجه آن چنین تصمیمات غلطی است که همگی نشان از ناکارآمدی اطرافیان ثوری (رئیس فدراسیون) است. بیت المال را استفاده می نمایند و کسی چیزی نمی گوید، من به عنوان دلسوز بوکس نمی توانم ساکت باشم و به این خیانت ها بی تفاوت باشم. اهالی بوکس باید این کارها را دیده و واکنش نشان دهند.

گل محمدی گفت: طبق تاریخ تولدی که فدراسیون برای مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان اعلام نموده، یک ماه دیگر این نوجوانان به رده جوانان و بوکسورهای جوان به رده بزرگسالان وارد می شوند، این کار علنا غیر قانونی است. وزیر ورزش باید این اتفاق ها را ببیند و به داد این بوکس برسد. امیدوارم دکتر سلطانی فر به شخصه وارد جریانات بوکس گردد.

او در انتها با بیان اینکه بوکس با افراد غیر حرفه ای به جایی نمی رسد، اظهار کرد: دبیر و برخی از دوستانی که ثوری در فدراسیون جمع نموده است هیچ رزومه بوکسی ندارند و از مسائل بوکس بی خبرند. هیات رئیسه فدراسیون هم که بی صدا نشسته و این بی قانونی ها را می بیند! با این روندی که پیش می رود برای قهرمانی آسیا و دنیا پیش رو در رده های نوجوانان و جوانان نمی توانیم از بوکسورهایی که در قهرمانی کشور سال جاری شرکت نموده اند به عنوان ملی پوش استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل محمدی: این مسابقات نوجوانان خیانت به بوکس است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: این مسابقات نوجوانان خیانت به بوکس است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید