میک مولوینی از سوی ترامپ به عنوان جایگزین موقت جان کلی معرفی گردید

به گزارش ورزش و تندرستی، دونالد ترامپ، میک مولوینی را به عنوان رئیس دفتر موقت خود و جایگزین جان کلی معرفی کرد که قرار است انتهای امسال میلادی، کاخ سفید را ترک کند.

میک مولوینی از سوی ترامپ به عنوان جایگزین موقت جان کلی معرفی گردید

به گزارش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیغامی توییتری میک مولوینی را به عنوان رئیس دفتر موقت خود و جایگزین جان کلی معرفی کرد که قرار است انتهای امسال میلادی، کاخ سفید را ترک کند.

ترامپ در این پیغام از جان کلی که در ماه های اخیر اختلافات گسترده ای با او داشته، تمجید و تشکر کرد.

ترامپ در پیغامی توئیتری نوشت: من خوشحالم که اعلام کنم که میک مولوینی مدیر دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید را به عنوان رئیس موقت کارکنان کاخ سفید انتخاب و جایگزین ژنرال جان کلی می کنم. او به کشور ما بیش از اندازه خدمت نموده است. میک هم زمانی که در دولت حضور داشته کار قابل توجهی انجام داده است.

رئیس جمهور آمریکا اضافه نمود: من به تعامل با وی در این مقام جدید برای رسیدن به عظمت دوباره آمریکا می نگرم. جان کلی تا خاتمه امسال در مقامش باقی خواهد ماند. او یک وطن پرست بزرگ است و من می خواهم شخصا از وی به خاطر خدماتش تشکر کنم.

جان کلی، آخرین نفر از صف طولانی افرادی است که از ابتدای ورود ترامپ به کاخ سفید، از سوی او برکنار شده یا خود شخصا تصمیم به استعفا گرفته اند. سی ان ان هفته گذشته گزارش داد ترامپ و کلی مدتی است که اصلا با یکدیگر صحبت نمی نمایند. پیشتر، گزارش هایی نیز درباره درگیری لفظی آنها با یکدیگر منتشر شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "میک مولوینی از سوی ترامپ به عنوان جایگزین موقت جان کلی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میک مولوینی از سوی ترامپ به عنوان جایگزین موقت جان کلی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید