لیتوانی یک مستند ورزشی به اسکار 2019 معرفی کرد

به گزارش ورزش و تندرستی به نقل از هالیوود ریپورتر، یک فیلم مستند با عنوان بازندگان شگفت انگیز. یک دنیای متفاوت از سوی لیتوانی برای شرکت در بخش خارجی زبان اسکار نود و یکم معرفی گردید.

لیتوانی یک مستند ورزشی به اسکار 2019 معرفی کرد

این مستند که بر رقابت دوچرخه سواری تمرکز دارد به کارگردانی آروناس ماتلیس برای شرکت در رقابت اسکار 2019 معرفی گردیده است.

این فیلم بر بخش کمتر شناخته گردیده یکی از عجیب ترین و شناخته گردیده ترین رقابت های دوچرخه سواری دنیای یعنی تور ایتالیا یا Giro dItalia متمرکز است.

ماتلیس اولین کارگردان دنیا در 40 سال اخیر است که موفق شد تا مجوز فیلمبرداری از این رقابت دوچرخه سواری دنیای را از دل این رقابت ها و از پشت صحنه آن بگیرد.

لیتوانی، لتونی، ایتالیا و بلژیک تهیه کنندگان این مستند هستند.

بازندگان شگفت انگیز. یک دنیای متفاوت ماه فوریه در لیتوانی به نمایش درآمد و جایزه بهترین مستند را از جشنواره فیلم تریسته دریافت کرد. این فیلم موفق شد جایزه بهترین مستند جشنواره بین المللی فیلم ورشو، جایزه مخاطبان و جایزه بزرگ جشنواره بین المللی فیلم مینسک و جایزه سیلور کرین از جوایز فیلم لیتوانی را نیز از آن خود کند.

بازندگان شگفت انگیز. یک دنیای متفاوت یازدهمین فیلمی است که از سوی لیتوانی و پس از استقلال آن در سال 1991، برای اسکار خارجی زبان معرفی می گردد. با این حال تاکنون هیچ فیلم این کشور موفق نگردیده است به فهرست نامزدهای دریافت جایزه اسکار خارجی زبان راه یابد.

نامزدهای منتخب از میان فیلم های معرفی گردیده به اسکار خارجی زبان دوره نود و یکم، 22 ژانویه 2019 معرفی می شوند. مراسم اسکار 24 فوریه 2019 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیتوانی یک مستند ورزشی به اسکار 2019 معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیتوانی یک مستند ورزشی به اسکار 2019 معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید