جاذبه های آمستردام : Jordaan

به گزارش ورزش و تندرستی، پیش از این، یک چهارم طبقه کارگر در آمستردام، موطن جمعیت انبوهی از مهاجران این شهر، به یکی از Amsterdams مکان های زندگی و کار تبدیل گردیده است. بازدید نمایندگان شهر اکنون به این ناحیه می آیند، که زمانی به خاطر خانه های کوچک، فاضلاب باز، و شرایط زندگی کم تر باستانی بدنام بود.

جاذبه های آمستردام : Jordaan

تاریخ Jordaan

زمانی که آمستردام در قرن هفدهم گسترش یافت، منطقه معروف به Jordaan به خانه ای افزوده شد که جمعیت مهاجر و مهاجران در آن رشد می کرد. به هر حال، زندگی کردن جای خوبی برای زندگی نبود. Canals هم به اندازه فاضل آب و هم فاضلاب بود و هیچ آبی در کار نبود. فلاندری، اسپانیایی، پرتغالی، و یهودیان، که همگی آن ها را خانه و ناحیه می نامیدند، به شدت شلوغ بود، و حدود هشتاد هزار تن از ساکنان در یک ناحیه نسبتا ً کوچک قرار داشتند و نام بزرگ در هنر و ادبیات به لطف اجاره بهای اندک، Jordaan را به عنوان خانه خود انتخاب کردند. آدم هایی مثل writer ون دن den Dutch و هنرمند معروف Rembrandt در اینجا ساکن هستند. در حقیقت رامبران در اینجا در قبرستان فقرا در کلیسای محلی (کلیسای غربی) دفن گردیده است. در دهه 1970، سازندگان امیدوار بودند بخش بزرگی از محله Jordaan را تخریب نمایند اما شهروندان نگران برای حفظ منطقه تاریخی می جنگیدند. از آن زمان، Jordaan به یکی از Amsterdams نواحی مورد نظر تبدیل گردیده است و هنرمندان مشتاق، موسیقیدان ها و نویسندگان را جذب نموده است.

چه باید کرد؟

اگر شما در تور اروپا به آمستردام می روید، گردشی در Jordaan باید انجام گردد. چیز زیادی برای دیدن در اینجا وجود دارد که نشان دهنده تاریخچه غنی این منطقه است. قدم زدن در خیابان های باریک، شما را از کانال های زیبا، گالری های هنری، حیاط، خانه های تاریخی و قرص های سنگی پر می نماید که به ساکنان، بارها، بوتیک های و بازارهای کوچک گواهی می دهد. به کلیسای Noorderkerk (کلیسای شمالی)، کلیسای اصلی این ناحیه، که بین سال های 1620 و 1623 در the، یک روستا معمولی ساخته گردیده است، مراجعه کنید. کلیسا هنوز یک جماعت فعال پروتستان است و نوازندگان محلی در آنجا کنسرت ها را به نام حیاط های داخلی که در Jordaan محبوب هستند و خانه های کوچکی هستند که توسط ساکنان ثروتمند برای بیوه زنان مسن تر به عنوان نشانه ای از خیریه ساخته گردیده اند. برخی از آن ها برای عموم باز هستند در حالی که برخی دیگر توسط قحطی زده artists.Youl اشغال گردیده اند. همچنین چند موزه کوچک در the پیدا می نمایند که شامل موزه pianola از پیانو، موزه houseboat، یک موزه ادبی و یک موزه fluorescent عجیب به نام بانوی خانه است.

به "جاذبه های آمستردام : Jordaan" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های آمستردام : Jordaan"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید