تامین اعتبارات مربوط به اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای استان مرکزی

به گزارش ورزش و تندرستی، مهدی زندیه وکیلی روز یکشنبه در نشست کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی استان مرکزی در اراک گفت: پروژه های مربوط به اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز محورهای استان مرکزی با توجه به تامین اعتبار لازم تا سرانجام امسال عملیاتی می گردد.

تامین اعتبارات مربوط به اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای استان مرکزی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی اضافه کرد: در حال حاضر 32نقطه حادثه خیز در جاده های استان مرکزی شناسایی گردیده که باید اقدام برای اصلاح این نقاط در دستور کار قرار گیرد.

زندیه وکیلی اعلام کرد: این اقدام قطعا تاثیر بسیار بر کاهش زمینه های بروز حوادث جاده ای و کاستن از تلفات و خسارات ناشی از تصادفات دارد و در همین راستا می طلبد دستگاه متولی این موضوع را به طور جدی پیگیری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی اعلام کرد: موقعیت جغرافیایی استان مرکزی این استان را در مسیر محورهای شریانی و پرتردد قرار داده و به همین علت شتاب بخشی به عملیات اصلاح نقاط حادثه خیز محورها در این استان از ضروریات است.

وی توضیح داد: ضروری است عواملی که مرگ مصدومان ناشی از تصادفات در صحنه حادثه، حین انتقال به بیمارستان و بیمارستان را به دنبال دارند توسط علوم پزشکی و پزشکی قانونی مورد آنالیز دقیق قرار گیرد و به کمیسیون مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی استان ارائه گردد تا بتوان با تمهیدات و برنامه ریزی صحیح، تلفات را کاهش داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: همچنین در راستای کاهش خسارات و تلفات ناشی از تصادفات، فرهنگ سازی رعایت قوانین رانندگی باید در دستور کار نهاد مربوط قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تامین اعتبارات مربوط به اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اعتبارات مربوط به اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید