تاج در دیدار با سفیر کره : ارتباط با فوتبال کره جنوبی به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران یاری می نماید

به گزارش ورزش و تندرستی، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در دیدار با سفیر کره جنوبی تأکید کرد، ارتباط با فوتبال این کشور به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران یاری می نماید.

تاج در دیدار با سفیر کره : ارتباط با فوتبال کره جنوبی به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران یاری می نماید

به گزارش ورزش و تندرستی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یوجانگ هیان امروز (دوشنبه) با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفت وگو کرد. در ابتدای این نشست یوجانگ هیان، سفیر جدید کره جنوبی در ایران گفت: خوشحالم که امروز به دیدار شما آمدم و برای تان آروزی سلامتی می کنم. من از قبل فوتبال ایران را دنبال می کردم و بازیکنانی مانند علی دایی و جواد نکونام را می شناسم و علاقه زیادی به فوتبال ایران دارم.

وی در ادامه اعلام کرد: ایران و کره جنوبی دو تیم قدرتمند در قاره آسیا هستند و امیدوارم هر روز نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری نمایند. ما آمادگی هرگونه همکاری و هماهنگی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را داریم و معتقدم فوتبال و فوتسال ایران طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته اند و عملکردشان مطلوب بوده است. ما نیز می خواهیم این ارتباط گسترش پیدا کند و تیم های مختلف ایرانی در رده سنی پایه، فوتسال و بانوان برای برگزاری بازی های تدارکاتی به کره جنوبی بیایند.

هیان اضافه کرد: پیش تر فوتبال در اروپا و آمریکای جنوبی حرف اول را می زد، اما با نمایش خوب تیم های ایران، کره جنوبی و ژاپن در بازی های جام جهانی 2018 روسیه نشان دادیم تیم های آسیایی نیز خود را به سطح فوتبال اروپا نزدیک نموده اند.

در ادامه مهدی تاج با اشاره به بازی ایران و کره جنوبی در شب تاسوعای حسینی گفت: دو سال گذشته بازی ایران و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 برگزار گردید، جا دارد از طرفداران کره ای به خاطر اینکه با عزاداران ایرانی همدردی کردند و نسبت به فرهنگ و مذهب ما ادای احترام کردند، تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه گفت: با فدراسیون فوتبال کره جنوبی ارتباط نزدیکی داریم. در جلسه گذشته هیئت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که در توکیو برگزار گردید، ملاقاتی با دکتر چونگ، رئیس فدراسیون کره جنوبی داشتم و آمادگی خود را برای گسترش ارتباطات بیشتر بین دو فدراسیون اعلام کردیم. بدون تردید همکاری با کره جنوبی به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران یاری بسزایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تاج در دیدار با سفیر کره : ارتباط با فوتبال کره جنوبی به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج در دیدار با سفیر کره : ارتباط با فوتبال کره جنوبی به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید