بنده در انتصاب مدیران دخالت نمی کنم

به گزارش ورزش و تندرستی، احمد مرادی عصر پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان بیان داشت: بارها به استاندار گفته ام بدون واهمه گزینه هایی که واجد شرایط در پست های مدیریتی استان می داند را منصوب کند. تنها خواسته نمایندگان از استاندار استفاده از نیروهای بومی است. اما بومی و ماندگار باعرضه و توانمند تا مردم از خدمات بهتری استفاده نمایند.

بنده در انتصاب مدیران دخالت نمی کنم

مرادی بیان کرد: به حوزه گردشگری استان هرمزگان باید توجه بیشتری گردد تا بتوانیم سهم خود را از گردشگری در درآمدهای ملی افزایش دهیم. شرایط کنونی اقتصاد کشور نیازمند توجه به سایر حوزه های غیرنفتی از جمله گردشگری است.

وی افزود: هرمزگان یک استان گردشگر پذیر است و به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده است و به طور میانگین هر مسافر 2 روز در استان می ماند برای این ماندگاری باید برنامه ریزی کرد تا بهترین استفاده را بکنیم.

مرادی ادامه داد: صنایع دستی هرمزگان ظرفیت بالایی دارد که توجه کمی به این بخش شده و باید مسئولان کشوری حوزه میراث فرهنگی هرمزگان را بیشتر از پیش دریابد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه حدود 25 هزار میلیارد تومان از هرمزگان وارد خزانه می گردد و سهم بزرگی را هرمزگان ایفا می نماید، افزود: انتظار از برومند به طور حتم بیشتر است چون پله هایی را طی نموده تا اینجا رسیده گرچه ظرفیتش بیشتر از این سمت هاست اما وی می تواند عقب ماندگی هرمزگان در این حوزه را رفع کند.

وی با بیان اینکه برخی افراد در فضای مجازی به انتصابات واکنش و از نمایندگان مجلس انتظاراتی دارند، اعلام نمود: کار انتصابات محول شده به استاندار هرمزگان و تیمی که می خواهد کار کند باید با استاندار هماهنگ باشد.

مرادی ادامه داد: نمایندگان فقط در صندلی مشورت به استاندار یاری می نمایند و شأن و صندلی نماینده هم سفارش یک مدیر در انتصاب نیست .

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت های نیروی انسانی هرمزگان در استان های دیگر کمتر استفاده شده است، توضیح داد: به طور حتم ظرفیتی که در نیروهای بومی هرمزگان است می تواند در تمامی کشورها بهره گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بنده در انتصاب مدیران دخالت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنده در انتصاب مدیران دخالت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید