بانوان گلف باز ایران به مسابقات جهانی ایرلند می روند

به گزارش ورزش و تندرستی، اردوی تیم ملی گلف بانوان اعزامی به مسابقات جهانی ایرلند با حضور سه نفر از اعضای اصلی تیم ملی در محل زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار گردید.

بانوان گلف باز ایران به مسابقات جهانی ایرلند می روند

به گزارش ورزش و تندرستی، مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیبون گلف با بیان این مطلب گفت: این اردو با حضور خانمها نازنین شهرکی، زیبا مردانی و مینو موسوی نژاد که از نفرات اصلی تیم ملی گلف بانوان هستند، در محل زمین گلف مجموعه انقلاب برگزار گردید. وی اضافه کرد: این اردو برای آماده سازی اعضای اصلی تیم ملی تشکیل گردیده است. همچنین مینو موسوی نژاد لژیونر ایرانی مقیم اسپانیا که در مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته در رده سنی زیر 18 سال با اختلاف زیاد با نفر بعد از خود توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد، برای اولین بار در تاریخ گلف بانوان کشور در قالب تیم ملی ایران در رده سنی زیر 18 سال مسابقه می دهد.

راهنمایی این اردو به عهده نازنین شهرکی کاپیتان تیم ملی بانوان است. همچنین نازنین شهرکی کاپیتان تیم ملی گلف بانوان در مورد شرایط نفرات اعزامی به مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه ملی پوشان شرایط خوبی دارند و با عزمی جدی در اردوی آماده سازی بسر می برند. تیم های اسپانیا، کانادا و استرالیا در رشته گلف درعرصه دنیا حرف نخست را می زنند و همگی مدعی جدی هستند لذا هدف ما این است که با اقتدار مقابل حریفان خود بایستیم. شهرکی در خاتمه ضمن تشکر از حمایت بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون گلف و مهرداد جمشیدی سرپرست امور دبیری و نیز استفاده از تجربیات پدرش، آقایمصطفی شهرکی، ابراز امیدواری کرد که این تلاشها بتواند مثمر ثمر واقع گردد و تیم ملی بانوان ایران در این رویداد مهم به اهداف خود برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بانوان گلف باز ایران به مسابقات جهانی ایرلند می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان گلف باز ایران به مسابقات جهانی ایرلند می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید