انتقاد صریح عضو شورای فنی کشتی آزاد از توهین به خادم

به گزارش ورزش و تندرستی، ترکیب 10 نفره تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابتهای جهانی 2018 مجارستان در حالی توسط شورای فنی انتخاب و معرفی گردید که گزینش برخی ملی پوشان با نقدها فراوانی روبرو شد. البته این تمام داستان نبود، چراکه برخی از همین منتقدان در فضای مجازی هم بیکار نبودند و به توهین و بی احترامی به اعضای شورای فنی و رسول خادم پرداختند.

انتقاد صریح عضو شورای فنی کشتی آزاد از توهین به خادم

ابراهیم جوادی عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در خصوص همین اتفاقات به ورزش و تندرستی گفت: ورزش کشتی به عنوان یک ورزش پهلوانی، همواره با فروتنی و جوانمردی همراه بوده و طبیعتا توهین و بی احترامی در این بین معنا ندارد. متولیان کشتی هیچ برخورد شخصی و دشمنی با کسی ندارند و مطمئن باشید هر تصمیمی از جمله انتخاب ملی پوشان اعزامی به رقابتهای دنیای، پس از آنالیز و اجماع کلی، توسط گروهی از پیشکسوتان و همچنین مربیان مجرب و صاحب نظر اتخاذ می گردد.

وی ضمن گلایه از بی احترامی و توهین به رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: تاکنون به یاد ندارم کسی از رسول خادم انتقاد کند و او واکنش خاصی به آن نشان دهد. من به عنوان یکی از پیشکسوتان کشتی و عضو شورای فنی به همراه دیگر اعضای این شورا از نزدیک شاهد زحمات او هستیم و مطمئن باشید اگر غیر از این بود، یک لحظه هم در این مسئولیت باقی نمی ماندیم.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی دنیا ادامه داد: برخی افراد طی روزهای اخیر بارها از دشمنی و برخوردهای شخصی خادم با عده ای از کشتی گیران و مربیان سخن گفتند که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد. سوال اینجاست که کدام مدیری حاضر است نتیجه و عملکرد تیم ملی و آبروی خود را فدای تصمیمات و برخوردهای شخصی کند و به دلیل دشمنی با فرد یا افرادی آنها را از گردونه تیم ملی کنار بگذارد؟ این موضوع به هیچ عنوان منطقی و درست نیست و به جز ایجاد حاشیه و مشکل هیچ دستاورد دیگری ندارد.

جوادی در انتها گفت: شورای فنی برای انتخاب هر کدام از ملی پوشان اعزامی به رقابتهای دنیای به فاکتورهای مختلفی توجه داشت. مسایلی مثل عملکرد درون اردویی، نحوه تمرینات و همچنین عملکرد آنها در تورنمنت های بین المللی و سطح توانمندی رویارویی با رقبای خارجی که مطمئنا این توانایی ها نقش بسزایی در کسب موفقیت آزادکاران خواهد داشت.

به گزارش ورزش و تندرستی، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای دنیای مجارستان به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: رضا اطری

61 کیلوگرم: باقر یخکشی

65 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی

70 کیلوگرم: یونس امامی

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

79 کیلوگرم :عزت اله اکبری

86 کیلوگرم: حسن یزدانی

92 کیلوگرم : علیرضا کریمی

97 کیلوگرم: مجتبی گلیج

125 کیلوگرم: پرویز هادی

رقابتهای دنیای کشتی آزاد و فرنگی در روزهای 28 مهر تا 6 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقاد صریح عضو شورای فنی کشتی آزاد از توهین به خادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد صریح عضو شورای فنی کشتی آزاد از توهین به خادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید