انتقاد شدید سرمربی تیم ملی هندبال از سبک بازی تیم بحرین

به گزارش ورزش و تندرستی، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، زوران کاستاراتوویچ بعد از باخت تیم ملی هندبال ایران مقابل بحرین گفت: فکر می کنم رینگ بوکس جای دیگری است. می خواهم به بازیکنان خودم (با تاکید) تبریک بگویم. آنها امروز عالی بودند و بیش از صد درصد توانشان برای تیم کار کردند. کوشش کردیم از شانس های خود استفاده کنیم ولی بعضی مواقع این کافی نیست.

انتقاد شدید سرمربی تیم ملی هندبال از سبک بازی تیم بحرین

وی اضافه نمود: ما مشکلات زیادی داشتیم چرا که هدف بازیکنان حریف توپ یا بدن بازیکنان ما نبود و فقط به سر ضربه می زدند. ضربات زیادی خوردیم و برای مصدومیت ها مجبور شدیم به آنها روی نیمکت استراحت بدهیم. به همین دلیل مشکلات زیادی در دفاع داشتیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در خصوص 8 امتیاز افشین صادقی در این دیدار گفت: ما در حمله فقط به او وابسته نیستیم و راهکار های تاکتیکی زیادی برای استفاده از همه مهاجمانمان داریم ولی بعضی وقت ها دچار بی نظمی می شویم. مشکل بزرگ ما امروز حملات سمت راست بود که به بار ننشست. همچنین برگشت به عقبمان ضعیف بود و اسیر ضدحملات شدیم. در چنین بازی های پرفشاری شما انتظار حمایت بیشتری از دروازه بانتان هم دارید.

زوران در انتها گفت: سعی می کنیم با ریکاوری خوب و قرار دادن بازیکنان در شرایط خوب برای بازی با هنگ کنگ آماده شویم. برای بازی با کره به شرایط جسمانی خوب هم احتیاج داریم. برای آن بازی بیشترین تلاشمان را می کنیم و شک ندارم بازیکنان چیزی کم نمی گذارند تا بازی با کره جنوبی را به نفع خود نمام نمایند و به نیمه نهایی برسند.

تیم ملی هندبال ایران عصر امروز در اولین دیدار خود از مرحله دوم مسابقات هندبال بازی های آسیایی 29 بر 23 مغلوب بحرین شد. بحرینی ها که در این بازی بسیار خشن ظاهر شدند در همان نیمه اول دو کارت قرمز گرفتن کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقاد شدید سرمربی تیم ملی هندبال از سبک بازی تیم بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید سرمربی تیم ملی هندبال از سبک بازی تیم بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید