شروع هفتمین دوره طرح ملی دادرس از مهر در مدارس، دادرس ظرفیت بین المللی دارد

به گزارش ورزش و تندرستی، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمرگفت: هفتمین طرح ملی دادرس از مهر ماه در 8000 مدرسه کشور شروع می گردد.

شروع هفتمین دوره طرح ملی دادرس از مهر در مدارس، دادرس ظرفیت بین المللی دارد

به گزارش ورزش و تندرستی، شهاب الدین صابونچی با اشاره به خاتمه ششمین دوره المپیاد آماده و شروع دور جدید طرح دادرس ، گفت : در نظر داریم که هفتمین دوره طرح ملی دادرس را از مهر ماه در مدارس کشور شروع کنیم که در قالب این طرح حدود 8000 مدرسه تحت پوشش قرار می گیرند و تمرکز ما بیشتر در رده سنی دانش آموزان دبیرستانی است، آموزش های امدادی را فرا می گیرند و برای مقابله با حوادث آماده می شوند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به این که طرح دادرس ظرفیت بین المللی شدن را دارد، گفت : این طرح می تواند به عنوان یک الگو در کشورهای دیگر نیز مورد توجه قرار بگیرد و ما هم کوشش خواهیم کرد که بتوانیم دادرس را در حوزه بین المللی معرفی کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به فعالیت های داوطلبانه که اساس کار سازمان جوانان است، ت صریح کرد: هر گاه نشاط اجتماعی کاهش یابد به دنبال آن، کار داوطلبانه نیز کمتر می گردد، اما ما باید راهکارهایی را در نظر بگیریم و مشوق های مختلفی ایجاد کنیم تا این روحیه داوطلبی همچنان پا بر جا بماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع هفتمین دوره طرح ملی دادرس از مهر در مدارس، دادرس ظرفیت بین المللی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع هفتمین دوره طرح ملی دادرس از مهر در مدارس، دادرس ظرفیت بین المللی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید