وراتی: اگر نیمار می خواهد برود، مانع نشوید

به گزارش ورزش و تندرستی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن به همدردی با نیمار پرداخت و خواسته ای از باشگاه خود درباره این ستاره برزیلی داشت.

وراتی: اگر نیمار می خواهد برود، مانع نشوید

به گزارش ورزش و تندرستی و به نقل از مونت کارلو، نیمار در تابستان 2017 تصمیم گرفت که از بارسلونا جدا گردد تا پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کند. این ستاره برزیلی در دو فصل حضورش در پاری سن ژرمن نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از یک طرف آسیب دیدگی های زیاد و از طرف دیگر هم حاشیه سازی در بیرون از مستطیل سبز باعث شده انتقادها از او زیاد گردد. نیمار به جدایی از پاری سن ژرمن فکر می نماید و دوست دارد به بارسلونا برگردد اما تیم پاریسی به راحتی دست بردار این ستاره خود نیست.

مارکو وراتی، بازیکن ایتالیایی پاری سن ژرمن به همدردی با نیمار پرداخت. او گفت: نیمار روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. او به خاطر آسیب دیدگی کوپا آمه ریکا را از دست داد و این باعث خشم و ناراحتی او شد. نیمار چیزی درباره جدایی خود از پاری سن ژرمن به من نگفته است اما از مسئولان باشگاه می خواهم که اگر او می خواهد جدا گردد مانع نشوند.

او ادامه داد: من دوست دارم نیمار بماند و بدون شک از جدایی نیمار ناراحت خواهم شد چرا که او بازیکن بزرگی است اما وقتی بازیکنی به دنبال جدایی است، نباید مانع او شد.

وراتی درباره نزدیک شدن خودش به حضور در بارسلونا در فصل قبل هم گفت: باید اعتراف کنم که می خواستم تیم را ترک کنم چرا که شرایط قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نداشتیم اما با آمدن چند بازیکن خوب، وضعیت تغییر کرد و من هم با مشورت با باشگاه، در تیم ماندم و از تصمیم خود هم خوشحالم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وراتی: اگر نیمار می خواهد برود، مانع نشوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی: اگر نیمار می خواهد برود، مانع نشوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید