واکنش بایدن به مذاکرات برجامی وین: ایران جدی است اما...

به گزارش ورزش و تندرستی، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شامگاه آدینه در اظهارنظری متناقض جدی بودن ایران در مذاکرات وین را تایید کرد اما در ادامه گفت اینکه چقدر جدی هستند و برای انجام چه کاری آماده هستند، داستان متفاوتی است.

واکنش بایدن به مذاکرات برجامی وین: ایران جدی است اما...

به گزارش ورزش و تندرستی، به نقل از نشنال پست، جو بایدن روز آدینه در پاسخ به سوالی که آیا معتقدید که ایران در مذاکرات وین جدی است، گفت: بله.

وی اضافه کرد: اما اینکه چقدر جدی هستند و برای انجام چه کاری آماده هستند، داستان متفاوتی است و ما همچنان در حال گفت گو (به صورت غیرمستقیم) هستیم.

بایدن در حالی این اظهارات متناقض را اعلام کرد که چندی پیش آنتونی بن وزیر امورخارجه آمریکا در بخشی از گفت وگوی خود با رادیو 4 بی.بی.سی مدعی شد که کشورش جدیت و هدف خود را برای بازگشت به توافق هسته ای بر مبنای پایبندی در برابر پایبندی نشان داده است.

وی اضافه کرد: اما ما هنوز نمی دانیم که آیا ایران هم آماده است تا تصمیمی مشابه بگیرد و رو به جلو حرکت کند، یا نه.

اظهارات بایدن در حالی مطرح می گردد که پیش تر دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در اقدامی یکجانبه از توافق هسته ای خارج و سیاست های فشار حداکثری نیز علیه ایران با شکست روبرو شد.

امروز نیز دور چهارم مذاکرات وین نیز برگزار گردید و طی آن عباس عراقچی گفت که اگر خواسته های جمهوری اسلامی ایران تامین گردد در بازگشت به تعهدات برجامی خود کاملا جدی است تا مجدداً به اجرای کامل برجام برگردد.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "واکنش بایدن به مذاکرات برجامی وین: ایران جدی است اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بایدن به مذاکرات برجامی وین: ایران جدی است اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید