واتساپ روی قابلیت واکنش به پیغام ها با ایموجی کار می نماید

به گزارش ورزش و تندرستی، این طور که به نظر می رسد، واتساپ در حال کار روی چند قابلیت مختلف نظیر جست و جوی پیغام، واکنش به پیغام ها با ایموجی و یک سری قابلیت های دیگر است.

واتساپ روی قابلیت واکنش به پیغام ها با ایموجی کار می نماید

واتساپ از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد تا به امروز قابلیت های بسیار خوب و کاربردی را دریافت نموده است و به نظر هم نمی رسد به این زودی ها فرایند دریافت قابلیت های تازه را متوقف کند. طبق خبر تازهی که وب سایت Android Headline منتشر نموده، واتساپ در حال کار روی قابلیت تازهی است که به کاربر امکان می دهد بین پیغام ها جست و جو کند. این قابلیت در نسخه بتای واتساپ و به وسیله وب سایت معتبر WABetainfo دیده شد.

در نسخه 2.22.6.3 واتساپ بتا، گزینه ای وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد بین پیغام ها جست و جو کند. اگرچه در نگاه اول این قابلیت کاملا شبیه به همین قابلیت سرچ کنونی است که در واتساپ وجود دارد اما تفاوت عمده آن در این است که دیگر مجبور نیستید روی سه نقطه بالا-راست هر صفحه کلید کنید. این بار به صورت مستقیم از صفحه اطلاعات هر شخص یا گروه می توانید چیزی را که احتیاج دارد جست و جو کنید.

واتساپ در حال حاضر این قابلیت را در اختیار کاربرانی که نسخه بتا را برای تست قابلیت های تازه در اختیار دارند عرضه نموده که تعداد آن ها هم محدود است. در بین همین تعداد کم کاربران هم بوده اند برخی ها که وجود یک سری مسائل و باگ های ریز و درشتی را در این قابلیت تازه به واتساپ اعلام کردند. برای مثال غیب شدن این گزینه. البته این ها طبیعی است چرا که این قابلیت تازه در مرحله آزمایش واقع شده است و قطعا در نسخه نهایی شاهد این مسائل نخواهیم بود. هنوز خبری در این رابطه که چه زمانی کاربران نسخه عمومی واتساپ می توانند به این قابلیت دسترسی پیدا نمایند منتشر نشده است بنابراین باید منتظر بمانیم.

قابلیت های بیشتری به زودی به واتساپ می آید

همان طور که در ابتدای متن گفته شد، امکان جست و جوی پیغام تنها قابلیت مثبتی نیست که قرار است به واتساپ اضافه گردد. طبق اطلاعاتی که به وسیله وب سایت WABetaInfo در اختیار داریم، قابلیت بسیار جالب و کاربردی واکنش به پیغام ها به وسیله ایموجی هم قرار است به این شبکه اجتماعی پرطرفدار اضافه گردد.

این قابلیت یکی از محبوب ترین قابلیت هایی است که مدت هاست در پیغام رسان های رقیب وجود دارد و واتساپ هم خیلی از بابت عدم بهره مندی از آن مورد انتقاد نهاده شد. اما خوشبختانه به زودی قرار است شاهد اضافه شدن آن به این اپلیکیشن باشیم. در حال حاضر یکی از نسخه های بتای واتساپ دسکتاپ به این قابلیت مجهز شد اما اینکه چه زمانی شاهد عرضه آن به نسخه عمومی خواهیم بود هنوز معین نشده است. بعلاوه امکان اینکه متوجه شوید چه کسی چه واکنشی به پیغام شما نشان داده هم به نوعی فراهم خواهد بود تا از این طریق هیچ کم و کاستی نسبت به پیغام رسان های رقیب در واتساپ دیده نگردد.

یک قابلیت دیگر هم که گفته می گردد واتساپ روی آن کار می نماید، رابط کاربری تازه و بهبود یافته تماس صوتی است. در رابطه با این موضوع هفته گذشته هم مطلبی منتشر شده بود که به نظر می رسد قطعا قرار است شاهد آن باشیم. در نسخه بتای واتساپ با شماره 22.5.0.70، شاهد این رابط کاربری تازه هستیم. متأسفانه از این بابت که این قابلیت چه زمانی راهی نسخه عمومی واتساپ می گردد هم اطلاع خاصی نداریم اما می دانیم این بار هر سه قابلیت قطعا به این پیغام رسان اضافه می شوند.

با رابط کاربری تازه برای تماس صوتی، کاربر قادر خواهد بود موج های لحظه ای صدا را مشاهده کند. دقیقا مشابه همان موجی که در حال حاضر حین پخش یک فایل صوتی مشاهده می کنید. این قابلیت به شما یاری می نماید بهتر شخصی را که مشغول صحبت است شناسایی کنید. بعلاوه می تواند زمانی که بنا به دلایل مختلف صداهایی از میکروفون یک فرد خارج می گردد، او را شناسایی نموده و به او اطلاع دهند تا میکروفون خود را غیرفعال کند.

علاوه بر جست و جوی پیغام و پاسخ به پیغام ها به وسیله ایموجی، گویا واتساپ قرار است امکان تنظیم صفحه تصویر برای تماس صوتی را هم فراهم کند. اگرچه این قابلیت هنوز در نسخه بتا هم قرار ندارد و بنابراین خیلی زود است بخواهیم راجع به اضافه شدن آن به این اپلیکیشن، ابراز امیدواری کنیم.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "واتساپ روی قابلیت واکنش به پیغام ها با ایموجی کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ روی قابلیت واکنش به پیغام ها با ایموجی کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید