شرایط روحی استقلال مناسب است، نباید پیکان را دست کم گرفت

به گزارش ورزش و تندرستی، علی شوری در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به ملاقات امروز استقلال برابر تیم فوتبال پیکان از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: بازی های حذفی همواره سخت و دلهره آور است و یک گل می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.

شرایط روحی استقلال مناسب است، نباید پیکان را دست کم گرفت

پیشکسوت استقلال ادامه داد: ستقلال می داند که روز سختی برابر پیکان خواهد داشت. آبی ها با این برد می توانند یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شوند اما نباید حریف را دست کم بگیرند. پیکان یک تیم جوان و منسجم است. از زمان حضور مجتبی حسینی به عنوان سرمربی، این تیم شرایط خوبی پیدا نموده و آنها هم نمی خواهند به سادگی از این فرصت خوب دست بکشند.

شوری اعلام نمود: کار فرهاد مجیدی برای آماده کردن بازیکنان و ملاقات برابر پیکان مشکل است. البته برد برابر طرفدار باعث شد شرایط روحی استقلال نسبت به گذشته بهتر گردد اما بازیکنان باید به گونه ای وارد زمین شوند که بتوانند حریف را شکست داده و به دور بعد صعود نمایند.

وی بعلاوه با اشاره به برد چند روز پیش استقلال برابر طرفدار در لیگ برتر گفت: شرایط برای استقلال سخت بود اما کادر فنی توانست تیم را برای این بازی حساس آماده کند. اگر استقلال به نتیجه ای غیر از برد دست پیدا می کرد، شاید دچار حاشیه های زیادی می شد اما تجربه استقلال بر جوانی طرفدار غلبه کرد و آبی ها توانستند این ملاقات را با پیروزی به سرانجام برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط روحی استقلال مناسب است، نباید پیکان را دست کم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط روحی استقلال مناسب است، نباید پیکان را دست کم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید