رضایت گردشگران از خدمات نوروزی در میراث جهانی تخت جمشید

به گزارش ورزش و تندرستی، مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان مرودشت، برنامه ها و تمهیدات نوروزی اجرا شده در مجموعه جهانی تخت جمشید را اعلام نمود.

رضایت گردشگران از خدمات نوروزی در میراث جهانی تخت جمشید

به گزارش ورزش و تندرستی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس؛ بهمن مردانی از استقبال گردشگران از نورزگاه مجموعه میراث جهانی تخت جمشید اطلاع داد و ابراز داشت: کوشش شده است با ایجاد برنامه های شاد در نوروزگاه ، فضای نشاط را برای گردشگران نوروزی فراهم نماییم.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستا ن مرودشت همچنین به خدمات دهی مطلبوب دستگاهها و ارگان های مختلف در این مجموعه جهانی اشاره داشت و اضافه نمود: خدمات رایگان در غرفه کودک، استقرار آبسرد کن در راستا ورودی تخت جمشید و پخش مستند جاذبه های گردشگری مرودشت برای معرفی شهرستان در نظر گرفته شده است.

مردانی ادامه داد : برای رفاه گردشگران و مسافران در بوستان پردیس مجموعه جهانی تخت جمشید، اتوبوس های رایگان برای جابه جایی مسافران اختصاص داده شده است که این امر موجب رضایتمندی آنها شده است.

وی در انتها از مسافران و گردشگران خواست تا با حفاظت از مجموعه میراث جهانی تخت جمشید و نقش رستم، همکاری لازم بانیروهای میراث فرهنگی داشته باشند.

منبع: میراث آریا

به "رضایت گردشگران از خدمات نوروزی در میراث جهانی تخت جمشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت گردشگران از خدمات نوروزی در میراث جهانی تخت جمشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید