خبرنگاران بیماران کرونایی نیازمند یاری در قزوین شناسایی می شوند

به گزارش ورزش و تندرستی، قزوین - خبرنگاران - بیماران مبتلا به ویروس کرونا در قزوین که نیازمند یاری های اقتصادی و معیشتی هستند از سوی جمعیت هلال احمر مورد شناسایی قرار می گیرند.

خبرنگاران بیماران کرونایی نیازمند یاری در قزوین شناسایی می شوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزش و تندرستی گفت: شماره حساب (شبا) این افراد که نیازمند یاری های اقتصادی و معیشتی هستند دریافت و به آنها یاری می گردد.

حسن آصفی، میزان هزینه یاریی در نظر گرفته شده به این افراد را پنج میلیون ریال گفت و گفت: البته با توجه به منابع دریافتی از خیران و یاری های مردمی ممکن است این رقم تغییر پیدا کند.

این مسوول همچنین گفت: در حال حاضر 32 خانواده نیازمند دارای بیمار کرونایی شناسایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه یاری های مردمی برای مقابله با کرونا و حمایت از آسیب دیدگان قابل توجه است و این روزها شاهد سیل مهربانی مردم هستیم که در جهان بی نظیر است، گفت: با اتکا به این یاری ها و پیشتیبانی خیران در حال تدارک یاری و ارایه بسته های معیشتی به 6 هزار و 500 خانوار دارای بیماران صعب الاعلاج با یاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی هستیم.

آصفی با اشاره به توزیع 2 هزار و 700 بسته های معیشتی بین محلات محروم،گفت: ارایه این یاری ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: جمعیت هلال احمر در کنار دیگر دستگاه ها و نهادهای حمایتی و امدادی و ستادی در اجرای طرح و رزمایش مواسات و همدلی و یاری های مومنانه پیشگام هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیماران کرونایی نیازمند یاری در قزوین شناسایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیماران کرونایی نیازمند یاری در قزوین شناسایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید